Spring naar bijdragen

ANVT: Hoek van Holland zondag 25 april 2010


Moto
 Share

Recommended Posts

Had deze nog niet gezien op het forum........ Best wel een leuk evenement.

------

Op zondag 25 april 2010 organiseren de ANVT, de strandpaviljoens:

Beachclub Royal,

Caribean Beach Cafe,

De Noorderpier

en de Deelgemeente Hoek van Holland

een recreatief 4 X 4 EVENEMENT op het STRAND VAN HOEK VAN HOLLAND.

Tijd: van 10.00 tot 16.00 uur

Inschrijven: van 10.00 tot 15.00 uur

U dient het strand om uiterlijk 16.15 uur verlaten te hebben.

Kosten: € 25 voor niet leden. Download hier het inschrijfformulier voor niet leden.

Leden: ALLEEN GRATIS TOEGANG OP VERTOON VAN UW GELDIGE LIDMAATSCHAPSPAS.

Terreingesteldheid: Zand, licht tot middelzwaar

Toegangseisen & regels:Zie onze regelspagina

TIP: Neem uw eigen sleeplint mee zodat u zichzelf kunt helpen als u vast komt te zitten.

Routebeschrijving:

Komend vanuit Rotterdam op de A20 afslag nr 6 Hoek van Holland nemen.

Onderaan de afslag op de rotonde linksaf onder de A20 door richting Hoek van Holland/N220.

De N220 blijven volgen en op de T-splitsing links af de N211 op rijden richting Hoek van Holland.

Na ongeveer 1 Km rechtsaf richting strand rijden dit is de schelpweg.

Deze weg blijven vervolgen tot de T-splitsing en hier dan rechts afslaan de badweg op.

Na ongeveer 500 meter is de ingang van het strand.

De GPS coördinaten van de locatie zijn:

51.59.15.62 N

4.06.15.51 O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me wel leuk, alleen bij het rijden van een "zwaardere route" is een lier verplicht; staalkabels niet toegestaan.

Ik denk er toch over om te gaan.

Lier is echt niet nodig. Sleeplint is voldoende. Gradatie is tot middelzwaar. Wel lachen daar vorig jaar om die lui die met Porsche Cayennes en dikke Lincoln SUV's zich binnen 25 meter vastreden op de buitenste ring. Er rijdt echt van alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga denk ik ook wel even mee met de zaak. Neem zelf de Wrangler:) mee en wellicht mij collega de Hummert.;)

nog even regelen. is inderdaad wel een leuk evenement.

Als je mijn Karin HEEEEEEEEEEL erg blij wilt maken, vraag dan eens aan je collega of zij een rondje mee mag rijden in die Hummert.... Is een droom van haar namelijk!! :lol::yes::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je mijn Karin HEEEEEEEEEEL erg blij wilt maken, vraag dan eens aan je collega of zij een rondje mee mag rijden in die Hummert.... Is een droom van haar namelijk!! :lol::yes::lol:

zal toch geen probleem zijn. ik moet eerst nog regelen dat ik kan komen, maar als ik er ben en je ziet een zwarte hummer met zwarte Jeep Wrangler. gewoon een gil geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was eens wat anders zo'n dagje met de ANVT. Goed georganiseerd en lekker druk. Soms wel ff wat file rijden, maarja, dat hoort erbij. Het weer was een beetje tegenvallend, zonnetje kwam niet echt lekker door. Hier en daar een paar prachtige 4x4 apparaten gezien (en nee, dat waren geen laro''s!! :lol:) Ook Karin is grensverleggend bezig geweest door een paar keer de grootste bulten te pakken, prima gedaan!

Ik heb een lekke schokdemper gereden en bij John hebben we wat moeten klooien omdat hij de tussenbak niet naar 2H kon brengen. Daarna nog een rateltje gehoord, dat word van de week onderzocht. Dus, John nog steeds 100% score?? ;)

En toch voel ik me onder alleen jeepers en jeeps een stuk prettiger :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een lekke schokdemper gereden en bij John hebben we wat moeten klooien omdat hij de tussenbak niet naar 2H kon brengen. Daarna nog een rateltje gehoord, dat word van de week onderzocht. Dus, John nog steeds 100% score?? ;)

Was inderdaad heerlijk rijden,had meer zon gemogen maar het gezelschap was goed: Ramon, Karin, Kees, Dave, Lyn en Jan(zee) :lol: gezien en gesproken. Nog een hoop andere Wranglers gezien. Een mede Wrangler rijder zei het treffend....denk je dat je een originele auto hebt...

Die andere 4x4 auto's zijn mij niet opgevallen of bedoel je die SUV's die op iedere molshoop vastzaten?

Vorige keer in horst had ik geen schade.

Helaas deze keer wel....kijken of en hoe we dat kunnen fixen. :lol:

Toch een mooie dag geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijke dag gehad.

inderdaad een hoop wranglers en daar ik nog niet zo lang bij het forum zit kon ik niet echt mensen uit elkaar houden:blink:. Zag wel enkele wranglers rijden met het jeepforum sticker.

heb alles heel gehouden. alleen een bumperhoekje kromgereden. was zo weer recht te zetten. Op naar het volgende evenement.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...