Spring naar bijdragen

1 Jeep vs 3 Landrovers....


Ramon2
 Share

Recommended Posts

een aantal jaren terug ook met twee laro's op stap geweest. Ik weet wat je bedoel met 2H en op de rem trappen.:frusty:

post-471-12873031387758_thumb.jpg

Tja, dat een laro hier niet doorheen kan komen, jammer hoor(de foto dat ik vast stond laat ik niet zien natuurlijk)

post-471-12873031393136_thumb.jpg

met lier power en een laro als anker krijg je hem wel los. Alleen voor de bumper moesten we nog een keer de modder in, had geen zin om mee te komen.

post-471-12873031389495_thumb.jpg

laat de foto's maar aan je maten zien. Hoeven ze zich niet te schamen dat alleen hun laro vast komt te staan, er zijn er meer.:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees ik dit goed?:frusty:

Zeker wel; en erger nog; ik schaam me er niet voor! :blush:

(zal wel in het Doornenburgse water zitten)

Overigens voor de dyslectische lezers: er staat dat ik een laro ERBIJ wil hebben.

Wil trouwens ook een Mercedes G erbij...misschien nog wel liever dan een laro....:frusty:

Het blijft overigens voorlopig bij dit dreigement; geld- en ruimtegebrek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend van me kocht ook een Laro Lekker goedkoop geen wegenbelasting

heeft er in een paar weken al voor 4000 eur aan verspijkerd alleen okm hem te laten rijden

Vroeg em mee naar Landsard maar ging niet door wat hij was bang dat het ging regenen

Heeft er nu nog een gekocht 3x zo duur want dan hoeft hij erniks aan te repareren

Hij vergeet dat alles 25 jaar oud is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, over smaak valt niet te twisten, klaar! Ieder zijn keus, en ik bedenk wel dat die maten van me in een hele oude auto rijden, de een 40 en de ander 35 jaar oud ofzo, tja, dan gaat er wel eens wat stuk.

Ik hoorde net dat de uitlaat onder Fred zijn laro (die oranje) eronderuit is gedonderd...

Deze jongens zijn in ieder geval niet bang voor regen, en zeker voor Fred heb ik respect als ik zie hoeveel pecht ze al aan dat apparaat hebben gehad en met zoveel plezier en durf toch aardig tekeer in het veld... ;).

Persoonlijk zie ik niet de emotie in een laro die ik bij een jeep wel heb. Ik ben ook wel van mening dat er grote verchillen zitten tussen de gemiddelde jeeper en gemiddelde laro rijder!

Maar met name Fred en Frank, met hun mentaliteit zie ik er graag in een jeep rijden en ik denk dat het ze het ook niet eens zou misstaan :frusty:.

Ik hoop (ik heb ze verder nog niet gesproken) dat ze snel hun schades kunnen repareren en we weer snel naar dat terreintje kunnen gaan, want schik hebben we gehad!!

Oh, en Frank, pik NOOIT meer me laatste biertje in!! ;):blush:

PS. Ik heb me niet aangemeld op het laro forum, maar ben zo "vriendelijk" geweest het linkje naar dit topic naar ze te mailen... :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.......

PS. Ik heb me niet aangemeld op het laro forum, maar ben zo "vriendelijk" geweest het linkje naar dit topic naar ze te mailen... :frusty:

:frusty: en zo krijgen we het laro virus hier.

Kijk maar uit dat Mav dit topic niet leest, hij heeft speciale larabans :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Touwslager om de hoek heeft een dubbelcabine Laro met een heel mooi luifel er op van een zwarte speciale stof, Dikke wielen,Bullbar maar nog nooit in het terrein geweest.

De Tandarts heeft een Laro 90 (korte)Piet Boon uitvoering:idem

..en verder Stikt het hier van de Laro's maar ik zie ze alleen maar helemaal gepoetst en netjes......

Kom ik net mijn dochter ophalen komt er zo'n vrouwtje naar me toe Jij hebt toch ook een Jeep, kijk ik waar die van haar staat.....

Zwart,Hoog,Snorkel,Sjikita bumper,Bushwackers..............en?.....lekker VIES!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...