Spring naar bijdragen

vanavond 9 april 2010 topgearspecial met een jeep toch?


zeemeeuw
 Share

Recommended Posts

Top gear is geen autoprogramma, maar een entertainment show waar de auto centraal staat.

Alles is in scène gezet of fake.

De poetsen die ze elkaar bakken en de persoonlijke jokes zijn allemaal in het script voorzien en meermaals ingeoefend.

Blijft een leuk hilarisch programma, maar heeft qua nuttige informatiewaarde niet veel te bieden.

Als je op youtube de oude topgear (originele series) uit de jaren 70 en 80 bekijkt dan zie je dat ze toen wèl een autoprogramma deden, maar BBC heeft dit laten uit de hand lopen met allerlei practical jokes erin, en toen men zag dat dit wel succes had, is het stilaan uit de hand gelopen...

Wat is bijv. het nut van een V8 motor aan te sluiten op een mixer om vervolgens rundsribben, bakstenen en tabasco te blenden ? Of diezelfde V8 de week erna aansluiten op een schommelstoel ?

Het antwoord is: de mensen entertainen , that's what tv is about...

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch zie ik dit liever als bavo galema die een auto infotainment programma probeert te presenteren.

Tuurlijk is het in scene gezet....... Denk dat iedereen het wel begrijpt neemt niet weg dat het lekker weg kijkt.

Top gear is geen autoprogramma, maar een entertainment show waar de auto centraal staat.

Alles is in scène gezet of fake.

De poetsen die ze elkaar bakken en de persoonlijke jokes zijn allemaal in het script voorzien en meermaals ingeoefend.

Blijft een leuk hilarisch programma, maar heeft qua nuttige informatiewaarde niet veel te bieden.

Als je op youtube de oude topgear (originele series) uit de jaren 70 en 80 bekijkt dan zie je dat ze toen wèl een autoprogramma deden, maar BBC heeft dit laten uit de hand lopen met allerlei practical jokes erin, en toen men zag dat dit wel succes had, is het stilaan uit de hand gelopen...

Wat is bijv. het nut van een V8 motor aan te sluiten op een mixer om vervolgens rundsribben, bakstenen en tabasco te blenden ? Of diezelfde V8 de week erna aansluiten op een schommelstoel ?

Het antwoord is: de mensen entertainen , that's what tv is about...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lukt me echt niet om die Engelse 'humor' te begrijpen. Maar ja, anderen vinden A. v. Duijn het toppunt van lachen. Dan haak ik ook ff af...

Oh, ja, uiteindelijk is het Engelse product superieur. De slechtste auto ter wereld is ineens toch de beste. Natuurlijk in handen van die vervelende Clarckdinges. Rule Brittania!

bewerkt door l'ours alpin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je door je knieen in het water laten zakken en dan help ik zak weg roepen:lol:

achteruit een greppel lieren terwijl er voor bomen staan om je er doorheen te lieren, dan maar bomen omzagen en ze vervolgens over die greppel te leggen, ik weet niet hoor maar er zijn hier mensen die wat lichtere bomen naar een strand hebben gesleept achter een jeep, maar hoe krijg je die in godesnaam over die greppel heen???:rolleyes: is echt niet te tillen.

maar ik heb het evengoed afgekeken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...