Spring naar bijdragen

Strand


RonJeep
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

Ik weet het...geen technische vraag, maar op dit forum krijg ik altijd goede antwoorden.

Wij (mijn vriendin en ik) zouden graag eens langs het strand gaan rijden.

Heb het hele internet afgespit...maar kan geen lokatie vinden.

Wel gevonden dat er op de eilanden met een ontheffing gereden mag worden, maar het gaat me meer om de kustlijn van Den Helder tot aan de Hoek van Holland.

Weten jullie toevallig iets????

Groeten, fijne dag....en alvast bedankt....

bewerkt door RonJeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat hij zomaar eens een strand ritje wil maken samen met zijn vriendin maar ik weet niet helemaal zeker of dit is toegestaan.

Volgens mij moet je een soort vergunning hebben of aanvragen om met je auto het strand op te gaan maar zou dit 1,2,3 niet weten waar je dit kunt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gevonden dat je zowiezo een vergunning aan moet vragen bij desbetreffende gemeente die je dan na een weekje binnen zou moeten krijgen.

Maar dit was een aanvraag voor meerdere 4x4 auto's.

Ik zou dus niet zomaar het strand opgaan rekening houdend met het imago wat al aangegeven was door Kameel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Hoek van Holland is een jaarlijks nachtelijk strand evenement, waarbij Jeeps voor begeleiding zorgen. Wordt meest op forum om hulp gevraagd.

Klopt :whistle:( we hebben alleen al een wachtlijst :whistle:),ook dit jaar is mij wederom verzocht om de begeleiding voor deze editie te regelen. Helaas ben ik dit jaar zelf in het buitenland op die datum, zodat ik de begeleiding ter plaatse dit jaar ga overdragen aan Nick. Deze zal na het contacten van de vaste crew (die natuurlijk voorang krijgt en dan zelf kunnen beslissen of ze weer van de partij willen zijn ) bekijken of hij nog meer rijders nodig heeft. Deze zal hij zelf contacten.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...