Spring naar bijdragen

Saturday Night Cruise


Moto
 Share

Recommended Posts

Ben gegaan met mijn ouders en de hond ook meegenomen. Was weer gezellig druk.

De YJ van Moto gespot, maar Moto zelf weer niet gezien. Marcel79 ook nog gespot, maar hij stapte net in om te vertrekken dus niet gesproken.

Hier de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=QFAWXI3Y

:D:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké jij stond met je hond bij me auto toen ik weg wilde rijden. Leuk je ff gezien te hebben, alleen niet gesproken inderdaad. Kees (moto) ook nog gezien inderdaad ja. De camo cj8 kwam mij bekend voor volgens mij heb ik je is losgetrokken in Heerde.

Was een geslaagd avondje was gezellig druk hoop moois gezien. De chrysler 300 van masis foto die zwart/witte vond ik toch wel de mooiste.

Ben gegaan met mijn ouders en de hond ook meegenomen. Was weer gezellig druk.

De YJ van Moto gespot, maar Moto zelf weer niet gezien. Marcel79 ook nog gespot, maar hij stapte net in om te vertrekken dus niet gesproken.

Hier de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=QFAWXI3Y

:D:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik was ook onderweg, was er bijna en ben toen teruggegaan (storingsdienst) i.v.m. een hele grote netwerkstoring. Heeft me zo'n beetje de rest van het weekend beziggehouden.

Dus mensen in de omgeving van Deventer, Rijssen, Enschede en Zeewolde........... Sorry dat jullie lange tijd zonder TV zaten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...