Spring naar bijdragen

Water bij voorstoelen


Lus
 Share

Recommended Posts

Wie kan mij helpen met een adviesje!

Ik heb een vochtprobleem bij de voorstoelen, voornamelijk de bestuurderskant. Het komt niet van onderen, volgens mij lekt de hardtop ook niet. Ik heb gekeken in de ventilator/luchtinlaat bij de motorkap die is ook niet verstopt. :wacko:

Met andere woorden ik kan het niet vinden maar het vandaan komt.

Wie heeft de zelfde ervaring en een oplossing!

BVD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem heb ik ook. Ook gekeken onder dashboard. Niet echt te zien waar het vandaan komt. Cowl seal inmiddels vernieuwd. Zelfs afgekit. Geen oplossing.

Heb bij mij het vermoeden dat het via de scharnieren van het voorruitframe binnen komt. Als het weer een beetje redelijk weer is, gaan deze eraf en worden opnieuw gekit en gemonteerd. Kloteklusje omdat volgens mij het dashboard eraf moet om bij de moeren te kunnen komen.

Als dit het niet is, weet ik het ook niet meer. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb bij mij het vermoeden dat het via de scharnieren van het voorruitframe binnen komt.

Jep zijn bij mij lekt het bij de scharnieren. Als de hardtop er weer af is fix ik dat even. Met koffie erbij uurtje werk (als alles gangbaar is :wacko:)

Draai je scharnieren goed vast ander sta je even later weer met je ruit naar voren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...