Spring naar bijdragen

Bonk


Recommended Posts

Doet hij dit ook als je gas geeft terwijl je stilstaat?

Euh, kan niet zeggen dat hij dat vanaf stilstand doet.

Edit: Ik heb net nog een test ritje gemaakt. Hij geeft en bonk bij heel licht gas geven en een bonk met licht loslaten, als je het pedaal maar een centimeter of 2/3 indrukt. echter bij volgas los if gas geven is weinig te merken.

Bij stilstand is het niet te merken, het is net of het is als hij de koppeling pakt tijdens het rijden.

Het is al een tijdje, volgens de garage hebben dit soort auto's dat af en toe, en legt het probleem bij het koppelen of difs. Hij zegt ook dat land kuch rovers dat vaak nog veel erger doen.

Vind het een raar verhaal zelf:huh:

bewerkt door (Rob)(Brabant)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij stilstand zal bij gasgeven het blok minder kantelen als bij rijden, door het draaimoment van de motor.

Kijk eens voorzichtig net een krikje onder het blok of je de motorsteunen een beetje uit de rubbers kan lichten. De rubbers zijn los vervangbaar, Boris of Twan hebben ze waarschijnlijk wel liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 2 steune gevonden, links en rechts. Ze zien er verder goed uit geen scheuren, ook de rubbers zagen er goed uit, zover ik met de hand heb geprobeert zit er ook geen speling op.

Edit: Vanmiddag even naar Eindhoven op en neer gereden ong 30 km. en kan niet echt zeggen dat ik er last van heb tijdens het rijden ook niet dat ik het merk. Het is pas echt als ik ga proberen dat ik heb aan hem aan het bonken krijg.

bewerkt door (Rob)(Brabant)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ritje Eindhoven......had je ook even kunnen stoppen bij 4x4 Brabant.

Ken ik niet, zal eens op hun site kijken.:blink::huh:

Ik heb voor de zekerheid nog even gekeken of er verschil was en 4x4 of achterwiel.

En terwijl het in zijn 4x4 van voren lijkt te komen, lijkt het met achterwiel toch meer van onder/achter te komen.<_<

Heb al een afspraak gemaakt bij de garage voor volgende week:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...