Spring naar bijdragen

ramen beslaan wj 2002


Recommended Posts

kachel doet het goed maar autoramen zijkant voor en achter

beslaan wat kan dit zijn . als ik dak iets erbij open zet gaat het wel goed . kan het ook aan evt airco liggen en hoe zou ik deze kunnen controleren met deze vrieskou .

Kan een lekke verwarmingsradiator zijn; ruikt het ook wat zoetig/weeïg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heb er met mijn geen WJ geen enkel probleem mee zolang de kachel op voorruit stand staat of op automatische stand.

Zet ik hem op voeten/gezicht dan beslaan mijn ramen wel met dat koude weer en de sneeuw aan de voetjes.

Ontwasemen is volgens mij één van de sterke punten van de WJ als ik het zo met mijn mede weggebruikers vergelijk.

Lijkt er op dat je airco niet goed meer functioneert (deze staat automatisch altijd aan zodra je voorruit stand of automatisch kiest), dit is helaas weer een zwak punt van de Jeep. Verdamper (gedeelte in het kachelhuis) gaat nogal snel lekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier geen probleem met onze WJ, terwijl we hier veel sneeuw hebben.

En de WJ staat altijd buiten.

Ik krijg eerder het idee dat de knop buiten/binnen lucht niet goed werkt. Of de klep die dit regelt.

De airco gebruik ik hier niet vaal ik de winter.

Gezien jou probleem, denk ik toch iets dat je de vochtige lucht binnen houd.

succes:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

help ik blijf naar garage gaan probleem met ramen beslaan kachel werkt airco ok alles werkt goed maar ramen blijven beslaan is dit een wj probleem of weet iemand oplossing

alleen voorraam krijg ik goed

gr bert

*modedit topics samengevoegd*

bewerkt door EJG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo bert,

dat is een probleem dat meer voorkomt. Zoek eens op dit forum naar "ramen beslaan" & je komt er zo bij uit. Kan verschillende redenen hebben, van eenvoudige (knop recirculatie) tot dure (lekken, defecte verdamper, ...).

Ik heb er ook soms last van maar heb de oorzaak nog niet gevonden (heb misschien nog niet genoeg tijd gestoken in het uitzoeken :lol:).

Zoek maar eens op op dit forum.

Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...