Spring naar bijdragen

Eeeeeek

Forum member
  • Aantal bijdragen

    62
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Eeeeeek

  • Verjaardag 28/12/1972

Profile Information

  • Gender
    Male

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1999

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Eeeeeek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Mijn relais voor claxon heeft het denk ik begeven. De claxon bleef spontaan continu afgaan. Waar zijn deze te koop? Relais Omron 3019A12A 04671167 21911A
  2. wjjeep.com moet zijn http://www.wjjeeps.com/
  3. www.jeep-parts.nl In Valkenburg, hebben mij een paar keer goed geholpen met 2e hands betaalbare spullen! Aanrader!
  4. Hoi, Ik wil graag dat alleen passagiers airbag uit gaat. Dit zijn de Airbag zekeringen F32 - 10 Amp - Red Ignition Run / Start - Airbag F33 - 10 Amp - Red Ignition Run / Only - Airbag 1) Is het mogelijk om alleen passagiers airbag uit te schakelen? 2) Wat is het resultaat van het alleen trekken van F32? 3) Wat is het resultaat van het alleen trekken van F33? 4) Wat is het resultaat van het beide zekeringen trekken F32/F33? 5) Is het mogelijk een schakelaar (veilig) in te bouwen om alleen de passagiers airbag uit te schakelen (kind <12 jaar voorin)?
  5. Heb net wat gesurft... Het zal waarschijnlijk de mengklep zijn. De klep die de hoeveelheid warme en koude lucht regelt. Waarschijnlijk is aandrijfarm gebroken en vallen de kleppen naar beneden, waardoor er alleen AC lucht naar binnen wordt geblazen.. Heatertreater.net uitleg en oplossing Heb een mailtje gestuurd naar support@heatertreater.net
  6. Hoi, Mijn kachel wordt helemaal niet warm, zowel links als rechts niet. De blowers werken goed, de kleppen werken goed (geen foutmeldingen bij uitlezen AC unit, foutcode 0). Koelvloeistof wordt gewoon normaal warm, de LPG verdamper ook. De koelvloeistofslangen worden warm. Heb zelfs de LPG koelvloeistofslang geknepen, zodat vloeistof door kachelradiator moest. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? <_<
  7. Ik heb 4 originele WJ velgen met corrosie slijtage. Zou ik die kunnen verpatsen?
  8. Bij mij waren de klepzittingen weg. Dus dan wordt het koppen vervangen. Zou dan direct speciale LPG zittingen zetten. In iedere geval een kop erop die op benzine heeft gelopen.
  9. Heej, Heb samen met Libero mijn lamen van mijn ZJ ook gedaan. Ik heb eerst 20-30min met waterproof 1000 mijn koplampen helemaal homogeen wit geschuurrdd. Daarna 5 min met 2000 waterproof gladder gemaakt. Allemaal met overvloedig water geschuurd. Met polijst de lampen verder verfijnd. Daarna met turtle wax het handeltje afgemaakt. Het belangrijkste deel is dat je met 1000 alle slechte plekken goed weg werk. Het is inderdaad verfrissend en ben weer een stuk trotster op mijn Jeep! Ja idd in Nl moet een koplamp een lichtbeeld hebben.. daarom anders als in VS
  10. Check je bougies. Je kan ook de compressie meten met een goedkoop setje door de bougie eruit te halen en meetbuis in het gat de draaien en dan met startmotor even starten. Als de kleppen niet meer goed sluiten dan is de compressie te laag. Zouden meer dan 9 bar moeten zijn (denk ik).
  11. Hoi, Ik zou eens een nieuwe accu proberen of even ruilen met iemand. Misschien raakt lpg computer van slag door lage spanning. Verklaart ook slecht starten en varieeren volt meter. Of misschien dynamo niet goed. Kan ook proberen om eens de accu op te laden en dan weer proberen. Success...
  12. Hoi, Ik heb hetzelfde probleem. Was idd ook aan het denken om het in serie te zetten. Ontluchten weet ik niet. Ik had een idee om de wagen tegen een zo'n stijl mogelijke dijk te zetten en dan even 2000-3000 toeren de motor te laten draaien. Wie weet schiet de lucht eruit. Als het lukt laat het me weten!~
  13. Het kan ook zijn dat je klepzittingen (en evt, kleppen) versleten zijn tgv LPG rijden. Voor weinig kan je een compressiemeter kopen en dan in een bougiegat draaien even starten en de compressie meten. Grz, Ruud
  14. Ik denk dat het de nokkenas sensor is. Die stuurt de onsteking timing aan. Wanneer die niet goed wertk, start de motor niet of de motor gaat willekeurig ontsteken wat de ploffen veroorzaakt. Kijk uit want dit kan je inlaatspruitstuk beschadigen.
  15. Misschien de nokkenas sensor eruit halen en opnieuw vast zetten. Bougies? Of misschien als je op LPG rijd zijn je klepzittingen weg en moet je de koppen vervangen (kan je bepalen door compressie te meten)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...