Spring naar bijdragen

JCN 7 Februari Zeumeren


aitze
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ondanks een keer of 10 vast zitten, heeft een bijrijder er NOG NOOIT zo schoon uitgezien :lol:.

Bijrijder geeft aanwijzingen en zegt: rijd NIET in die put; als chauffeur dan eigenwijs is haalt hij hem er maar zelf uit...:lol:

Was leuke dag; weer goed verzorgd, organisatie en marchals weer bedankt!!! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, Best wel alleen dacht ik net te beginnen met schoomaken.....gaat em niet worden allen klinkerhard bevroren:whistle: -3 hier..

Gisteren alles weer top geregeld en prima lunch:thumbsup:

Iedereen bedankt!

Had het zelfde idee maar de onderkant is al schoon... Lang leven boten helling...

Iemand had de wasplaats achtergelaten met zeker 2 kruiwagens met Modder. Via de videobeelden konden ze zien dat ik en Hans het NIET waren.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijrijder geeft aanwijzingen en zegt: rijd NIET in die put; als chauffeur dan eigenwijs is haalt hij hem er maar zelf uit...:D

Ik kan mij nog een putje heugen waar ik zo verstandig was om niet in te rijden, en een zeker bijrijder bijna me stuur uit handen haalde om er toch in te rijden... :lol::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4338013324_889578b4f2.jpg

deze? of ben je daar achter niet geweest?

Nee, het was een echt modderput. Als je het bosje, rechts achterin uit reed, had je een bult om nog verder door naar achteren te rijden. Op die bult aan de rechterkant, lagen 2 akelig gevulde modderputten :D. Zelf met lieren ontzettend veel moeite om een iemand los te krijgen. De lier van Ronnie draaide daar aard heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het zelfde idee maar de onderkant is al schoon... Lang leven boten helling...

Iemand had de wasplaats achtergelaten met zeker 2 kruiwagens met Modder. Via de videobeelden konden ze zien dat ik en Hans het NIET waren.:D

Toch nog gelukt om em vandaag schoon te maken....nou zeg maar iemand anders heeft het voor me gedaan:blush:

Ik was op zoek naar een wasbox maar reed langshttp://www.jkcarcare.nl en man keek zo naar de Jeep:wub: hij moest hem gewoon wassen, ik nog zeggen maar er komt heel veel troep vanaf maar dat was geen probleem! Hoeveel kost dat dan? Nou dat wordt €20, zei hij..... afijn uurtje later, de man zag er uit zoals de meeste van ons er gister uitzagen maar de Jeep was weer schoon!! en zijn waterafvoer rooster had opeens een bult modder gekregen;)

4341338414_e4d7192174.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was idd weer lekker modderen, was een mooie gelegenheid om het nieuwe injectie systeem op de CJ-7 te testen. Nou en dat deed ie goed, helaas liep er een band van de velg. Vlug naar de zaak gereden, iets te vlug FLITS!!, om setje andere velgen met banden te halen. Die gewisseld en rijden maar weer. Helaas voor korte duur, kruisje gebroken voor. Boel opgeladen nog even wezen kijken bij de andere jeepers en wat kletsen met een bakkie koffie er bij en toen maar voor gezien gehouden.

Tussen alle bedrijven nog wel een paar foto's gemaakt en die vind je hier.

Of via de JCN site.

Was weer een leuke en goed georganiseerde dag. Op naar de volgende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...