Spring naar bijdragen

jeep WJ motorlampje brand


Recommended Posts

onjuist. als het motorlampje brand dan is dat soms tijdelijk, bijv. 100 km of een paar dagen lang.

bij mij is het als ik even ervoor flink hard heb gereden of heb opgetrokken. oplossing: gewoon 100 km doorrijden en dan gaat het lampje uit, wat je ook kan doen is even de accu kabel 10 sec. los halen en dan is het lampje soms weg.

maar ga niet bij elk lampje naar de garage, of van de motor, tenzij je denkt dat er werkelijk iets mis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb pas grand cherokee V8 overland gekocht motor lampje gaat branden .

Is pas gereset maar brand nu weer .

Wat zou dit steeds kunnen zijn {loopt wel op G3 instalatie}

Ongeschikte kleppen voor een G3-installatie? Onze 4.7 V8 Overland 2002 had dit een jaar geleden ook. Lang zoeken voor er bekend was wat het probleem was. Lampje deed bij ons precies hetzelfde.

Kan heel lang goed gaan met gas (Flashlube enzo), maar ook erg mis. Kostte ons ruim 5000 euro, dus als je hem net hebt gekocht ergens, zou ik informeren of de kleppen zijn aangepast bij de inbouw van de installatie. Standaard kunnen ze er niet best tegen. Achteraf via Google geleerd dat het een bekend euvel is bij auto's ouder dan 2005, 2004 ongeveer.

Hoop voor je dat dit het niet is overigens...

bewerkt door Andrea
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik weet wel dat het lampje gaat branden als één van de elektra stekkers op je cilinders niet (goed) erop zitten.

Ik zou in eerste instantie even kijken of alle stekkers er goed opzitten.

Sommige kunnen beschadigd zijn en niet meer "klikken" dan zou ik ze vast tapen.

success...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...