Spring naar bijdragen

Ruitesproeier tankje YJ 1993


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Hans Basting?

Moet ik nog bellen :)

Waar zit het verschil eigenlijk in?

Bouwjaar? Motorinhoud? 2.5, 4.2, 4.0?

Goede vraag... Het "te grote" tankje zat in de auto van Ollie B. paste gewoon niet lekker om te monteren. Dat was een 91er. Tankje in mijn auto (93) en die van Moto (93) waren een cm of 2 smaller; perfecte montage. Ik vermoed dat Ollie B een verkeerd type tankje had. (Hij heeft nu de mijne omdat ik hem stuk gemaakt heb :)).

Misschien dat belletje met Basting me meer verteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede vraag... Het "te grote" tankje zat in de auto van Ollie B. paste gewoon niet lekker om te monteren. Dat was een 91er. Tankje in mijn auto (93) en die van Moto (93) waren een cm of 2 smaller; perfecte montage. Ik vermoed dat Ollie B een verkeerd type tankje had. (Hij heeft nu de mijne omdat ik hem stuk gemaakt heb :)).

hahaha...jullie gaan wel lekker samen zo :)

:ohmy: 91-er....Ollie......die zwarte of die Sahara...???

Hij is toch nie die zwarte aan t slopen he......:)

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha...jullie gaan wel lekker samen zo :)

:ohmy: 91-er....Ollie......die zwarte of die Sahara...???

Hij is toch nie die zwarte aan t slopen he......:bye1:

:lol:

Ja, sorry, tis die zwarte :P. Tankje moet eruit om bij de pcm te komen, en die zat net klem onder de felsnaad van de fender.... lek getrokken :lol:.

Ik heb dus de mijn gegeven. "Inhoudelijk" is hij er dus op achteruit gegeaan :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Inmiddels zijn er al 3 zendingen binnen geweest. Tot 2x toe compleet de verkeerde. De 3e keer het juiste formaat met de juiste aansluitingen, echter deze lekte nog harder dan de mijne... :worshippy: Gaat lekker zo...

Ben in afwachting van het 4e tankje... hoop het dit jaar nog mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Besteld bij Bastngs ?

Topic blijft dus nog even open ......:bye1:

Toevallig ook wel eens een tankje bij hem besteld , kwam 2 dagen later gewoon binnen hoor , en is nog in gebruik ;)
Inmiddels zijn er al 3 zendingen binnen geweest. Tot 2x toe compleet de verkeerde. De 3e keer het juiste formaat met de juiste aansluitingen, echter deze lekte nog harder dan de mijne... :worshippy: Gaat lekker zo...

Ben in afwachting van het 4e tankje... hoop het dit jaar nog mee te maken.

Ik zeg niks John. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...