Spring naar bijdragen

Ruitesproeier tankje YJ 1993


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Vandaag Hans maar eens gemaild waar het nwe tankje blijft... krijg ik 10min later een mailtje terug dat hij in de beleving is dat ik allang het juiste tankje heb.... ik krijg er wat van!!!! :whistle: Boos mailtje terug gestuurd dat dit zo niet kan. Ik wacht nog ff op zijn antwoord, anders ga ik eens een zwaar negatief relaas geven over deze hele manier van doen.

Ik begrijp nu heel goed de reactie van EJG, dit is gewoon belachelijk!!!

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gloeiende... krijg net weer mailtje terug dat hij tot zondag afwezig is en daarna kan kijken voor het juiste tankje :bye1:... schiet allemaal lekker op, laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets besteld heb!! En voor de liefhebbers, je mag me pm sturen als je wilt weten over wie dit gaat... voor zover het nog niet doorschemerde...

Ben sinds 20 oktober bezig om het juiste, lek vrije tankje te krijgen...!!

Heb moeten bewijzen dat ik betaald had, omdat volgens zijn zeggen het geld niet binnen was. Heb print screen gemaakt en gemaild, daarna er nooit meer iets over gehoord, en ben er dus vanuit gegaan dat het binnen was, hoewel ik wel gevraagd heb of het binnen was.

Krijg vervolgens een koelvloeistof tankje en het kachelradiateurtje.

Terug gestuurd en ik kreeg 1000 excuus.

Vervolgens krijg ik het te brede tankje, met maar 1 aansluiting, tot 2x toe, dus wéér terug gestuurd.

Ik heb zelfs het tankje gefilmt en deze naar hem gemaild!! Krijg ik vervolgens eindelijk het juiste formaat, met 2 aansluitingen. Deze gemonteerd, en wat denk je? Jawel, zo lek als een mandje, lekker gecontroleerd dus.

Vorige week 3 tankjes retour gestuurd en niets meer vernomen, dus maar eens gemaild, en zie hieronder, hij was in de beleving dat ik nu het juiste tankje had...

Hem erop gewezen dat hij zelf, in dat zelfde mailtje nog aangeeft een kruis te zetten op het juiste tankje, zodat hij de juiste weer kan opsturen...

dus daar maar weer opwachten... en anders op voorstel van Dutchdaan (waarvoor dank!) ingaan, die aanbood om daar langs te gaan en tankje te halen...

Soms zijn er momenten.... (En EJG maar in zijn vuistje lachen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In veel gevallen is hij er zelf niet, hij heeft 3 man in dienst, een Pool en 2 jongetjes van 18 die alleen maar slopen en die in veel gevallen geen idee hebben wat ze slopen.

Maar aan de andere kant, hij heeft de spullen die je nodig hebt wel liggen, als je iets snel nodig hebt, is het zeker een optie (behalve een ruitensproeier tankje dan<_<)

Ik kan morgenvroeg wel ff voor je langsrijden indien nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het tankje ook plakken met sikaflex 221 en banden pleister;)

Kom je nu mee aan... :P maar even goed bedankt voor de tip!!

Heb zojuist TNT aan de deur gehad, en wat denk je???? Jawel, het juiste EN lek vrije tankje is binnen!!! Tenzij "verborgen gebreken" mag dit topic dicht :P Pfff, sinds 14 oktober zoekende geweest....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...