Cannonball Geplaatst September 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 16, 2009 Nu zit ik al een tijdje met het probleem dat mijn banden de spatborden raken met inveren. Dit alleen als ik instuur terwijl rechts of links inveerd. Ik wil dit probleem oplossen door de body of de lift iets hoger te maken. ik heb maar een klein beetje nodig en wil dus voor een 3/4" lift gaan. voor beide oplossingen heb je een 3/4" lift. Nu is mijn vraag wat is het verstandigste om te kiezen. Een bodylift geeft meer werk maar met een coilspacer moet je dan rekening houden met Langere Shocks? en hoe zit het dan met de hoek van de as. Aangezien ik geen verstelbare draagarmen heb. Wordt dit dan een probleem? Het betreft een TJ met automaat en een 3" lift (zonder bodylift) Alvast bedankt. Gr Kenneth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theo-cj7 Geplaatst September 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 16, 2009 Ik weet niet hoelang je je huidige lift er al onder hebt zitten, maar waarschijnlijk is die niet meer zo hoog als wanneer hij nieuw was. Met de coilspacers zou je dus alleen de hoogte weer terug brengen naar die 3 inch en zou je dus verder niks aan hoeven passen, lijkt mij:huh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst September 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 16, 2009 Ik zou de bumpstops iets verhogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aitze Geplaatst September 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 16, 2009 Ik zou de bumpstops iets verhogen. :yes:bumpstops aanpassen:yes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst September 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 16, 2009 Bumpstops of een body lift. De laatste is zelf makkelijk te maken. een Partij schijfjes van 3/4" of 1" en langere bouten. Rubicon heeft betere aandrijf assen maar als je hem in de buurt van 4" ga liften word het tijd voor of een transfercase drop of een cv shaft en verstelbare control arms. De eerste 2 zijn je goedkoopste oplossing wat werkt goed is een setke platte sluitringen tussen de cup doen die the bumpstop vast houd aan de bovenkant van de voor schroef veer. De kup kun je er uit schroeven en je kan daar makkelijk een centimeter aan sluit ringen tussed doen. Het draar einde is vrij lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst September 17, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 17, 2009 Kenneth. Kleinere banden niks voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst September 17, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 17, 2009 zet jouw banden er wel onder Jef:whistle: die vervormen toch zoveel. De Transfercasedrop zit er al onder. Die ik er eigenlijk al onderuit wou halen, met eventuele bellyup skitplate. De lift die er nu onder zit heb ik er nu al 3 jaar onder zitten. Heb toch nog wel even de tijd om er goed over na te denken. Eerst maar is sparen:lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst September 17, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 17, 2009 Andere bumpstops. Kost bijna niks, weinig werk en je houdt alles heel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.