Spring naar bijdragen

revisie automaat 5.2


Recommended Posts

Nadat onze ;) dikke vorige week op transport was gegaan naar het revisie bedrijf, vandaag kontakt gehad met het bedrijf.

Vervelend nieuws bij het verwijderen van de bak moest ook even het motor olie filter er af:( komt dus nog bovenop de prijs een olie filter + motor olie bij.

Maar het meest verveelende vind ik :bye1::wacko::yes: overdrive ook stuk reperatie wordt dus nog duurder.

Hopen hem volgende week terug te hebben en dat dan alles goed is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd hoe het bevalt..

En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat men precies heeft gedaan /vervangen, en wat het gekost heeft?

heb vandaag onze dikke opgehaald bevalt wel goed is ons alleen opgevallen dat de bak nu aan het zoeken is naar de versnelling ( kan mischien nog goed komen)

en ja de kosten

1250,- revisie

350,- uit in inbouw bak incl 11 l atf3

200,- donor bak (eigen bak was te defect?)

49,- motor olie + filter

dit is zonder btw

dus dit zijn de kosten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij wie heb jij dat laten doen

heb vandaag onze dikke opgehaald bevalt wel goed is ons alleen opgevallen dat de bak nu aan het zoeken is naar de versnelling ( kan mischien nog goed komen)

en ja de kosten

1250,- revisie

350,- uit in inbouw bak incl 11 l atf3

200,- donor bak (eigen bak was te defect?)

49,- motor olie + filter

dit is zonder btw

dus dit zijn de kosten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is me toch wel een mooi bedrag, goed verdiend voor die gasten.

Als je ziet wat een complete revisiekit kost op ebay amerika kan je heel goed berekenen wat ze eraan over houden. Maar.. het is inderdaad heel wat waard als het werk in orde is en jij tevreden bent

Dat is dus niet helemaal eerlijk.. kennis, ervaring en de uren tellen kennelijk niet?

Lijkt me dat je die mee behoort te tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog betalen en dan zijn we allebei onze afspraken nagekomen!

Ja, want op wat mooie beloftes na heeft onze grote vriend nog geen cent betaald en neemt de telefoon niet meer op, reageert op geen enkele e-mail en houdt zich zelfs 's avonds thuis schuil! Maar onthoudt: eerlijkheid duurt het langst! Kan lang of kort duren maar het gaat gebeuren...

Oh ja, we hebben ook nog zijn Jeep af huis opgehaald. Service toch?

bewerkt door Kameel
naam verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste elferink

ik vind dat financiele zaken en zeker voor een bedrijf niet via dit forum hoeft te gaan

als ik u was ging ik bij hem voor de deur zitten

anders zet de rekening op het forum en dan zullen wij is kijken of de prijs

goed is :wub::whistle:

Nu nog betalen en dan zijn we allebei onze afspraken nagekomen!

Ja, want op wat mooie beloftes na heeft onze grote vriend nog geen cent betaald en neemt de telefoon niet meer op, reageert op geen enkele e-mail en houdt zich zelfs 's avonds thuis schuil! Maar onthoudt: eerlijkheid duurt het langst! Kan lang of kort duren maar het gaat gebeuren...

Oh ja, we hebben ook nog zijn Jeep af huis opgehaald. Service toch?

bewerkt door Kameel
naam verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaarne niet persoonlijk worden, anders wordt de discussie gesloten.

Het is misschien sowieso beter om dit privé af te handelen en niet via een openbaar forum.

Ik zal mezelf maar herhalen.. helaas ging het niet goed.

Het opnieuw beginnen van de discussie in een ander topic resulteert in een permanente ban.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...