Spring naar bijdragen

"Tieten"


Ramon2
 Share

Recommended Posts

ik ben ffies aan het zoeken geweest voor ramon.. kan deze lampen leveren voor 58.87 euro

Ik denk dat het goedkoper is om ieder voor zich te bestellen.

Incl verzendkosten €57.<_<

Voor het zelfde geld heb je ook nog de keuze uit 2 soorten.

http://cgi.ebay.nl/Blinker-Blinkleuchte-Standlicht-Jeep-Wrangler-YJ-CJ_W0QQitemZ370140838150QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item562e1cf906

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

hehe oke ja voor die prijs heb ik ze niet <_< maar de gene die ramon gevonde had was 100 euro

Via je PM naar dit topic, heb ik de juiste link gevonden. Echter zijn de originele vervang units? Ik zoek juist andere, kleinere, zoal bv Utah aangeeft, die vind ik wel cool, temeer omdat je ze ook nog in de lakkleur kunt spuiten <_< maar die begrijp ik goed dat die units €45,- per stuk zijn? <_<

Hm, nog ff terug gekeken, en idd, €45,- per stuk... pffff.... <_<

Zit net te bedenken hoe het eruit zou zien als die tieten die ik er nu op heb zitten, daarvan het zwarte gedeelte nou eens in de lak kleur spuit...?! Dan "ogen" ze misschien al kleiner....

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<_<

Zit net te bedenken hoe het eruit zou zien als die tieten die ik er nu op heb zitten, daarvan het zwarte gedeelte nou eens in de lak kleur spuit...?! Dan "ogen" ze misschien al kleiner....

<_< ga je tieten spuiten das body paint wat vind Karin daarvan

mischien is daar wel een forum voor bodypaint forum of zo:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, nog ff terug gekeken, en idd, €45,- per stuk... pffff.... <_<

<_< Had het niet eens gezien.

Deze link is wel voor 2 tieten.

http://cgi.ebay.de/Blinker-Blinkleuchten-Jeep-Wrangler-YJ-Bj-87-96_W0QQitemZ370112535631QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item562c6d1c4f

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheelt mooi de helft <_<

We zijn eigenlijk op zoek naar een alternatief voor deze vooruitstekende euhmmm tieten <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Everything more than a handfull, is a waste <_<.

Maar bedankt voor de link, vanavond ff bestellen.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes: ga je tieten spuiten das body paint wat vind Karin daarvan

mischien is daar wel een forum voor bodypaint forum of zo:huh:

:yes: Gelukkig is Karin niet zo moeilijk en zij vind de bewuste tieten ook niet mooi.... Ga ze vanavond ff in de lakkleur spuiten, misschien is het acceptabel. Alternatieven die voor handen zijn vind ik te duur.

Knipperlichten in grill gaan gebruiken en de tieten amputeren.doctor.gif

Is ook zeker een alternatief, maar dan moet ik ook andere koplampen ivm stadlichten :) en die zijn wéér heel wat duurder dan alternatieve stads- /knipperlichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes: Gelukkig is Karin niet zo moeilijk en zij vind de bewuste tieten ook niet mooi.... Ga ze vanavond ff in de lakkleur spuiten, misschien is het acceptabel. Alternatieven die voor handen zijn vind ik te duur.

Is ook zeker een alternatief, maar dan moet ik ook andere koplampen ivm stadlichten :yes: en die zijn wéér heel wat duurder dan alternatieve stads- /knipperlichten.

Nope stadslicht zit in het knipperlicht in de gril.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knipperlichten in de gril gebruiken en gewoon een stadslichtje op de fenders? zodat de gaatjes toch bedekt zijn en der toch een lampie zit :yes:

ik krijg op deze link die grote "tieten" die wil toch niemand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lamp in de gril gebruiken heeft een dubbel functie en rubber carosserie ringen in kleur in de gaten van de fender zetten.

tenminste als ze niet eerst de knippers er op hebben gezet en toen hebben gespoten zo als bij die van mij ;)

of.................... dicht lassen/plamuur er op en spuiten.

bewerkt door Marco's cj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook gebeurt is dat je over het gat wat ontstaat (geen idee hoe groot dat ie is) een plaatje met Jeep erop plakt (kwam dit tegen bij een onderweg)

Heb zelf een YJ van 1990 met originele amerikaanse maat koplampen met stadslicht erin en de knipperlichten in de grille, en ook rode achterlichten en miles tellers. Kwam bij het plaatsen van de chromen grille (die komt voor/over de oude grille) en de randen om de koplampen erachter dat er dus 2 maten zijn. Je hoeft dus niet zoals in eerder in dit topic gemeld werd je hele grille te vervangen maar dan alleen je koplampen voor amerikaanse.

Foto's bijgedaan, ter info... Rood is de amerikaanse maat en de chromen zijn de europeese versie (heb de chromen om kunnen ruilen voor de juiste maat)

Wel nog een vraag:

Bij mijn YJ is het denk ik bij het importeren zo gemaakt dat de knipperlichten in de grille en de zijlichten niet meer altijd branden.

Weet iemand of dit dan een kabel is doorgelust of is er meer veranderd.

Anders is het misschien bij die van mij makkelijk om die doorlus eruit te halen en brand alles constant. (Ben met die kou iets te beroerd om te gaan kijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook gebeurt is dat je over het gat wat ontstaat (geen idee hoe groot dat ie is) een plaatje met Jeep erop plakt (kwam dit tegen bij een onderweg)

Heb zelf een YJ van 1990 met originele amerikaanse maat koplampen met stadslicht erin en de knipperlichten in de grille, en ook rode achterlichten en miles tellers. Kwam bij het plaatsen van de chromen grille (die komt voor/over de oude grille) en de randen om de koplampen erachter dat er dus 2 maten zijn. Je hoeft dus niet zoals in eerder in dit topic gemeld werd je hele grille te vervangen maar dan alleen je koplampen voor amerikaanse.

Foto's bijgedaan, ter info... Rood is de amerikaanse maat en de chromen zijn de europeese versie (heb de chromen om kunnen ruilen voor de juiste maat)

Wel nog een vraag:

Bij mijn YJ is het denk ik bij het importeren zo gemaakt dat de knipperlichten in de grille en de zijlichten niet meer altijd branden.

Weet iemand of dit dan een kabel is doorgelust of is er meer veranderd.

Anders is het misschien bij die van mij makkelijk om die doorlus eruit te halen en brand alles constant. (Ben met die kou iets te beroerd om te gaan kijken)

Bij mijn YJ zijn de originele fittingen en bedradingen gewoon aanwezig,nog niet doorgemeten of hier ook spanning op komt staan. Komen uit de draadboom van de verlichting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend ook maar eens de zwarte behuizing van de "tieten" in lakkleur gespoten en gemonteerd. Tot ik andere units heb gevonden voor een acceptabele prijs, ben ik er best tevreden mee, ziet er net weer anders uit. En tevens witte reflectoren gemonteerd, nu nog witte zijknippers.

[ATTACH]6342[/ATTACH]

[ATTACH]6343[/ATTACH]

[ATTACH]6344[/ATTACH]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou dit dan een optie kunnen zijn? Knipperlicht/stadslicht van een R4. Zijn gemonteerd in vakke plaat en kwalificeren hooguit voor cup-A.

Ik zal eens rondneuzen, er moeten er hier zat te vinden zijn. Wil het zelf ook wel proberen want ik heb zelf ook van die lelijke tieten.

Renault-R4GTL-Clan-1991.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou dit dan een optie kunnen zijn? Knipperlicht/stadslicht van een R4. Zijn gemonteerd in vakke plaat en kwalificeren hooguit voor cup-A.

Ik zal eens rondneuzen, er moeten er hier zat te vinden zijn. Wil het zelf ook wel proberen want ik heb zelf ook van die lelijke tieten.

Renault-R4GTL-Clan-1991.jpg

/me is ook geintresseerd!!!

Je hebt ook van die caravan verlichting voorop; Kleine ronde kapjes, daar 4 van.....2x helder lampje 2x oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik niet snap is dat jullie het allemaal veels te groot vinden op de voorkant... ieder zijn mening oke.

maar doe er dan gewoon 4 ledjes in...

aan allebei de kanten een witte en oranje...

Of mag dat dan weer niet van APK regels?

als ik zie in het Ledjes topic hoe klein die dingen zijn en dan ook nog eens behoorlijk fel zijn...zou toch moeten werken?

ps: volg niet hele verhaal, mss dat iemand het al gezegd heeft.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ramon,

is het niet een idee om die dingen naar binnen te "meppen" dat doen ze toch ook met achterlichten?;)

Ik wil er niet aan denken wat voor constructie je dan zou moeten maken :lol:

/me is ook geintresseerd!!!

Je hebt ook van die caravan verlichting voorop; Kleine ronde kapjes, daar 4 van.....2x helder lampje 2x oranje.

Daar heb ik ook aan zitten denken, gewoon 2 witte kapjes per kant waarvan 1 met een oranje bolletje. Je zit dan alleen met dan grote middelste gat waar de bedrading door heen loopt...

wat ik niet snap is dat jullie het allemaal veels te groot vinden op de voorkant... ieder zijn mening oke.

maar doe er dan gewoon 4 ledjes in...

aan allebei de kanten een witte en oranje...

Of mag dat dan weer niet van APK regels?

als ik zie in het Ledjes topic hoe klein die dingen zijn en dan ook nog eens behoorlijk fel zijn...zou toch moeten werken?

ps: volg niet hele verhaal, mss dat iemand het al gezegd heeft.:ph34r:

Ben bang dat je dan idd aan de regelgeving gaat tornen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...