Spring naar bijdragen

first anual jeepforum.nl run?


MugZy
 Share

Recommended Posts

Laat maar Rob. Belgie durfde je toch niet aan.

Sclayn kan je gewoon bellen en reserveren zonder extra kosten.

Een evenement zie ik als een weekend weg en niet zoals jij wil een rondje rond de kerk in Didam.

blink.gif Zoals jullie zullen begrijpen, trek ik me bij deze terug....

Ik probeer gewoon mee te denken, krijg ik dit! Succes met de organisatie dan maar.... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1- Risico te hoog. Terrein reserveren betekend meteen al kosten.... da's niet haalbaar.

2- Voor een eerste evenement zal je de drempel laag moeten houden, en het evenement kort. Dus max 1 dag en bij voorkeur in centraal Nederland.

Of jij moet het aandurven om een terrein te reserveren natuurlijk...... wink.gif

Zo'n reactie komt mij niet over als meedenken. Maarja.....

Tis al vaker gebleken dat onze denkwijzes totaal niet over een komen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Wordt in die zin ook niks want Jeepforum.nl is niet met de intentie opgericht om evenementen te gaan organiseren. We zijn een forum waar jeepliefhebbers online bij elkaar kunnen komen om over hun hobby en andere dingen te keuvelen.

Het organiseren van (grote) evenementen laten we over aan de clubs die daar de middelen, mensen en ervaring voor hebben zoals JCN, ORC, ANVT enz enz.

Ik wil ook niet dat er door een derde partij ooit een evenement georganiseerd wordt uit naam van Jeepforum.nl (zoals bv. anual jeepforum.nl run). Dit puur en alleen ter voorkoming dat dalijk de naam jeepforum.nl te grabbel wordt gegooid bij allerlei door verschillende mensen georganiseerde evenementjes.

Natuurlijk kunnen we eens kijken om een meet&greet achtig iets te organiseren met het forum, bijv. zoal de eerder geopperde bbq door kollee en consorte (maar dan wel in de zomer graag tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk kunnen we eens kijken om een meet&greet achtig iets te organiseren met het forum, bijv. zoal de eerder geopperde bbq door kollee en consorte (maar dan wel in de zomer graag tongue.gif )

UUhhhh, ik was slechts de boodschapper ph34r.gif , OllieB had/heeft de taak op zich genomen dit te gaan doen (met o.a. mijn hulp uiteraard). Hij heeft alleen nu ff een andere uitdaging, zie o.a. bij projecten.

Maar die BBQ komt er!!

yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Wordt in die zin ook niks want Jeepforum.nl is niet met de intentie opgericht om evenementen te gaan organiseren. We zijn een forum waar jeepliefhebbers online bij elkaar kunnen komen om over hun hobby en andere dingen te keuvelen.

Het organiseren van (grote) evenementen laten we over aan de clubs die daar de middelen, mensen en ervaring voor hebben zoals JCN, ORC, ANVT enz enz.

Ik wil ook niet dat er door een derde partij ooit een evenement georganiseerd wordt uit naam van Jeepforum.nl (zoals bv. anual jeepforum.nl run). Dit puur en alleen ter voorkoming dat dalijk de naam jeepforum.nl te grabbel wordt gegooid bij allerlei door verschillende mensen georganiseerde evenementjes.

Natuurlijk kunnen we eens kijken om een meet&greet achtig iets te organiseren met het forum, bijv. zoal de eerder geopperde bbq door kollee en consorte (maar dan wel in de zomer graag tongue.gif )

in de zomer ? frusty.gif

( ik maar denken ...lekker in de winter/...sneeuw...jagermaister....) tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh... blink.gifblink.gif

ik ben het eigenlijk met iedereen eens !!!!!!

a: ik wil die bbq eigenlijk ook wel in de zomer....

b: vind ik een rondje didam ook niks en ga ik liever naar belgie

c: begrijp ik best dat 87wrangler zich daar niet aan wil verbranden

en d: mag de naam van ons forum ZEKER niet overal maar voor worden gebruikt....

UCH !!!! ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh... blink.gifblink.gif

ik ben het eigenlijk met iedereen eens !!!!!!

a: ik wil die bbq eigenlijk ook wel in de zomer....

b: vind ik een rondje didam ook niks en ga ik liever naar belgie

c: begrijp ik best dat 87wrangler zich daar niet aan wil verbranden

en d: mag de naam van ons forum ZEKER niet overal maar voor worden gebruikt....

UCH !!!! ph34r.gif

laugh.gif dat bedoelde ik nou ook maar kon het niet onder woorden brengen wink.gif darkwolf bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...