Spring naar bijdragen

stationair toerental op en neer?


Recommended Posts

stationair toerental op en neer ? dat heb ik weer!!!

iemand een idee wat of dat er aan gedaan kan worden?

iedere keer als ik stilsta gaat het toerental op en neer, op en neer

met een tussenpose van 2 seconden kan het te maken hebben met die stappenmotor???

die heb ik namelijk 2 maanden geleden schoongemaakt

nadat ik problemen had met een constant hoog stationair na het schoonmaken deed ie het perfect maar nu gaat het toerntal omhoog +_200rpm en naar beneden +_200rpm suggesties?????

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stationair toerental op en neer ? dat heb ik weer!!!

iemand een idee wat of dat er aan gedaan kan worden?

iedere keer als ik stilsta gaat het toerental op en neer, op en neer

met een tussenpose van 2 seconden kan het te maken hebben met die stappenmotor???

die heb ik namelijk 2 maanden geleden schoongemaakt

nadat ik problemen had met een constant hoog stationair na het schoonmaken deed ie het perfect maar nu gaat het toerntal omhoog +_200rpm en naar beneden +_200rpm suggesties?????

:bye1:

Voor een diagnose zou ik eerst die stappenmotor nogmaals schoonmaken, en vergeet de schacht niet !! Mocht blijken dat hier een verandering ten gunste inzit, zou ik de stappenmotor vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of jou TJ ook een airco heeft maar bij mij doet ie dat ook dan slaat de aircopomp telkens even aan daardoor krijg je dat ie iedere keer het stationaire toerental even omhoog gooit. Als dit het geval is moet je de verwarmingsdraaiknop even op O zetten dan moet het over zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor jullie reacties maar ik kan volgens mij met mijn gc geen codes uitlezen het bouwjaar is 1998 het is een zj 5.2

maar wonderbaarlijk genoeg is het probleem nu plotseling weg!!??

af en toe doet die auto me denken aan die film cristine

weet je wel?? over die auto die een eigen leven leidt

maarrrrr ik denk k dat ik toch binnenkort even de stappenmotor vervang en mischien gelijk wat sensoren....voor de zekerheid.

thanks!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...