Spring naar bijdragen

JCN Strand Horst Familie weekend


aitze
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo, ook weer lekker op de bank na een erg leuk weekend.

Vrijdagmiddag even wezen kijken op de camping (woon vlakbij) nog wat doorgepraat ivm wat praktische zaken en zaterdagmorgen volgeladen naar Horst gereden.

Springkussen voor de kids opgebouwd en wat voorbereidingen getroffen voor de broodjes beenham (waren volgens mij zeker een succes:yes:)

Toen het terrein maar even verkend. Hendrik had een leuk klimmetje bedacht aan de achterzijde van het terrein waar ik binnen 5 minuten mij voorste aandrijfas tot wokkel bombardeerde. Shit happens, maar even heen en weer naar huis, asje gelast en weer klaar.

Daarna is Hester voor het eerst maar eens achter het stuur van de Jeep geklommen. Ze vond het eerst doodeng maar na een paar bultjes kreeg ze de smaak te pakken. Toen maar gauw gestopt anders gaat ze het te leuk vinden:whistle:.

Tegen een uurtje of 5 terug naar de camping samen met Hester en de kinderen, gauw het springkussen weer opgezet tot tevredenheid van alle kinderen, de boel klaargezet voor de BBQ en binnen een half uurtje kwam de slager de spullen brengen. De magen knorden dus we konden aan de bak. Gezellig staan bakken met Ad en Ab en natuurlijk hulp van de dames. Daarna voldaan onderuit met een borrel bij het kampvuur.

Aitze kon het toch niet laten nog even op de kettingzaag te spelen en na teveel nummertjes DRS P :whistle: maar in de bus gekropen.

Vanmorgen de grote pan die we bij de BBQ hadden maar eens volgegooid met een rondje Jeepersbreakfast (je weet wel eieren, spek, kaas, ros en zo) Dit vond weer gretig aftrek bij de kampeerders.

Om een uurtje of half tien maar weer richting Strand Horst. En je raadt het al; Springkussentje weer opbouwen , spullen weer installeren en maar een stukje rijden. Helaas weer niet voor lang want jawel weer een wokkel van een aandrijfas. Samen met Johnny nu wel geconstateerd waar het probleem vandaan kwam. Moet je maar niet vergeten het reactierubber van je bak te monteren. Toch nog maar even geprobeerd hoe zo'n Jeep het doet met twowheel drive. Best nog wel leuk om mee te spelen (wel een beetje zanderig in en om de auto trouwens:D)l

Om een uur of twee voor het eerst REGEN. Met z'n allen gezellig in de tent gegeten en gedronken en na een half uurtje weer droog.

Nog even met de boys wat rondgereden en om half vier huiswaarts gegaan. Alle rommel maar even op de zaak geparkeerd, springkussen maar even uitgelegd en morgen de rest van de zooi maar effe opruimen.

thuis de douche maar eens goed geraakt, wat gegeten en nu lekker op de bank.

Van de week de bak even goed vast, vers asje onder de Jeep dan is dat in iedr geval maar weer klaar voor het volgend evenement (ben nog steeds aan het proberen om met Gevenich mee te kunnen).

Ik vond het een super gezellig weekend!!!!!!!

Tot ziens:bye1:

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben ons ook super vermaakt:D alleen zaterdagavond op zondag morgen had ik volgens mij iets te diep in het glaasje gekeken :blush::whistle: dus toen ik ging slapen had ik het raampje van de caravan alvast open zet (was een slim idee):yes: want kort daarna had ik een heel mooi vijvertje met brokjes achter de caraven gelecht:whistle: maarja weetje ook eens hoe dat voelt Ooja de volgende ochten is gwoon in een woord K*T<_< ik had geen kater ofzo maar me maag was een beetje van slag:P

Ik dacht al vanmorgen, waar blijft little Jeep. Maar nu weten we de ware reden.

Zo worden kleine jeepers groot.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een weekend!

Op de heen weg voor de eerste keer op de snelweg met een softtop. Leek wel een tent met een motor erin, wat een klere herrie!! Voelde heel rijk om met 2 jeeps naar de camping te rijden.Vlug de tent op gezet om maar snel aan een biertje te beginnen. Ondertussen een hoop complimenten ontvangen over de nieuwe aanwinst. Was reuze gezellig bij het kampvuur.

De volgende dag een iets gespannen naar het terrein, wat zou de Wrangler ons brengen? Nou, een en al plezier!! Heerlijk om zo open te rijden over de mooie paden van de tour. Soms zo bezig met de auto (op sommige zanderige bochten ff flink driften met 180 paarden op de achteras) dat we soms al het moois om ons heen vergaten. Op de laatse 12km van de tour vroeg Karin ook om eens te rijden, shit, was bijna vergeten het stuur eens over te geven, shame on me! Ze zat koud achter het stuur, nog ff te wennen, tot we na het optrekken van een stofwolk de jeep van Aitze in de greppel zagen liggen. Maar met 3 jeeps en juiste kalmheid van Aitze kregen we de jeep er zonder al te veel schade uit getrokken. Met nog een beetje schrik in de benen van Karin heb ik zelf het laatste stukje maar terug gereden.

Na de tour de jeep eens in het terrein. Om de beurt reden we een rondje en hadden de grootste schik. Bij een bepaald proefje waar ik niet helemaal lekker doorheen kwam, maar eens bedacht om de stabi stang los te gooien. Evert liet me even in zijn wagen rijden om dat zelfde proefje eens te rijden zonde een stabi. geweldig gewoon! Vervolgens met Otto de stang los gehaald en later met Herman die stang helemaal gefixeerd, de tyrips braken steeds. Nu met minimale moeite ook weer dezelfde proef gereden, wat een wereld van verschil.

Compleet moe, hongerig en vooral dorstig weer terug naar de camping alwaar er een profesioneel opgezette bbq al klaar stond. Helemaal top geregeld. De rest van de avond verschrikkelijk veel lol gehad bij het kampvuur. Veel gezongen en veel gelachen, en weer vooral veel geleerd. Om een uurtje of half 2 ging voor ons wel het lichtje uit.

Op de zondag veel bulten op gezocht om eens te kijken of de jeep een beetje wilde flexen en als snel zagen we dat een setje langere remleidingen niet verkeerd zou zijn. Karin had een flinke kater van de rosé en had dus niet tot nauwelijks gereden, schijnt niet te mogen met nog steeds alcohol in der bloed... Tevens me eerste kruisje naar ze grootje gereden en later bleek ook dat de beugel van de trackbar aan de askant afgescheurd was. Er moet een nieuwe beugel op, en deze gelijk iets verplaatsen want bij flink inveren bleek de krukaspouli de trackbar te raken. De eerste reparaties zijn dus daar.

Vervolgens het terrein ontdoen van de linten, en de tent opruimen. De terug rit ging ook lekker, zelfs zonder vast zittende stabi. De auto in schuur gezet met de gedachte de zooi de volgende dag pas op te ruimen, we waren te moe.

Aitze en Hendrik bedankt voor de organisatie en de rest voor alle hulp en gezelligheid!!

Onze foto's zijn geupt naar JCN dus die zullen zsm te zien zijn.

Ramon & Karin :whistle:

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet vergeten!!!

Sleutel 13 in je dashboard kastje :whistle:.

En nog maar een keer.....TOP weekend gehad:thumbsup:.

Op een "Shit, daar ga ik" momentje na:ohmy:.

Zat teveel naar rechts,Zo het gat in.

Had ff het gevoel dat tie op z´n neus stond en naar rechts zou kantelen:unsure:.

iig weer wat geleerd.. "Een Jeep kan meer dan ik denk!!":whistle:

:bye1:Roland.

post-2389-12873023235118_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet vergeten!!!

Sleutel 13 in je dashboard kastje :lol:.

En nog maar een keer.....TOP weekend gehad:thumbsup:.

Op een "Shit, daar ga ik" momentje na:ohmy:.

Zat teveel naar rechts,Zo het gat in.

Had ff het gevoel dat tie op z´n neus stond en naar rechts zou kantelen:unsure:.

iig weer wat geleerd.. "Een Jeep kan meer dan ik denk!!":whistle:

:bye1:Roland.

Zoals ik je zei, had ik me gereedschapskist in de ZJ gelaten op de camping, erg handig :whistle: maar wat bleek toen ik daar de kist opende? Sleutel 13 zat er niet meer in, waarschijnlijk al eens naar de kl*** geholpen :yes:.

En leuk he, die momenten, ben benieuwd wanneer ik de mijne heb :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne leute, allemaal enorm bedankt. Heb weer enorm mogen genieten van zon, wat regen, veel zand, beetje bier en vooral lekker eten.

Vooral veel dank naar de organisatoren en verzorgend personeel, ben weer wat zwaarder geworden.

Gelukkig dat die zoon van me wist dat t raam van de hut open kon anders was ik waarschijnlijk in de regen gaan slapen.

T hele zooitje staat weer thuis, de YJ heeft wat uitspoor waardoor nu eindelijk mn stuur weer eens recht staat. Alleen gaat ie nu dronken over straat terwijl zn baasje nuchter was. (denk ik)

Nu eerst een ander tripje, Bali, misschien dat er daar nog ergens een verloren Jeep op ons staat te wachten.

Wens een ieder een fijne zomer en tot na Juli.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super weekend gehad,, JCN.....TOP:thumbsup: :whistle:.

Weer een paar gezichten aan een naam kunnen linken.

Hier mijn foto´s van vandaag.

:bye1:Roland.

Ja wij weten nu ook wie Roland is en hebben natuurlijk ook weer zeer veel ander jeep vrienden gezien

was weer een super leuk dagje !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zondag lekker wezen rijden in Horst en toch maar gebleven voor de BBQ.

Petra bedankt voor de Rose en Maria voor de Whisky die ik kon mengen met de koude cola van Ramon.

Achteraf spijt dat ik de sleurhut niet had mee genomen maar toch een hele leuke dag gehad. Zondag kwam de vermoeidheid van Nordic tour eruit en heb ik niet veel uitgevoerd. Vandaag moest ik weer naar mn werk voor het eerst sinds een jaar ofzo. Daarzit ik dus nu nog mn nieuwe laptopje uitteproberen.

Kijk nu al uit naar Gevenich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne leute, allemaal enorm bedankt. Heb weer enorm mogen genieten van zon, wat regen, veel zand, beetje bier en vooral lekker eten.

Vooral veel dank naar de organisatoren en verzorgend personeel, ben weer wat zwaarder geworden.

Gelukkig dat die zoon van me wist dat t raam van de hut open kon anders was ik waarschijnlijk in de regen gaan slapen.

T hele zooitje staat weer thuis, de YJ heeft wat uitspoor waardoor nu eindelijk mn stuur weer eens recht staat. Alleen gaat ie nu dronken over straat terwijl zn baasje nuchter was. (denk ik)

Nu eerst een ander tripje, Bali, misschien dat er daar nog ergens een verloren Jeep op ons staat te wachten.

Wens een ieder een fijne zomer en tot na Juli.<_<

fijne vakantie Arjan en Herman.. and be save! and behave!:blush::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was voor mij een lekker weekendje, toch nog mooi weer heerlijke BBQ en gezellig vuurtje! Kids helemaal blij met luchtkussen! Kortom Bedankt allemaal!!:whistle:

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=68VZp3M46-I&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=68VZp3M46-I&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Oh ja de muziek is misschien een beetje anders maar Aitze ik wil dat stikje ook eens kopieeren!:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag middag weer met een grijns op m'n bakkes naar huis gereden.

Weer heerlijk geklooid op de "blauwe pistes", rustig aan dan breekt het lijntje niet (he, op maandag mocht ik weer met m'n troeteljeep naar m'n werk, dan is het wel handig om alle onderdelen compleet te houden).

Ook zoonlief (6 jaar oud) weet het nu zeker; hij wil later ook Jeep als tie groot is, zeker geen laro!

Nog wat clipjes aan elkaar geknoeid. Joetjoep had de soundtrack afgekeurd (ok hij was gejat van Madagascar 2), dus nu met de ingeblikte soundtrack van Joetjoep zelf:

Organisatie: superbedankt dat jullie dit toch allemaal weer voor elkaar boxen. Super! :whistle:

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...