Spring naar bijdragen

nieuwe enthousiasteling...


GeePee
 Share

Recommended Posts

hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor t eerst een Jeep gekocht en wel een Cherokee Ltd uit 99. (ik weet alleen niet of dit dan een XJ of wat dan ook is, ja ik weet het ik, ben een newby....) . Ik wilde al 4 jaar geleden een Jeep kopen, maar toen kwam het er niet van. Ik viel er vooral op door het uiterlijk en de stijl... Ben benieuwd wat ik de aankomende tijd er nog meer aan ga ontdekken.....

Graag zou ik van de mensen hier tips krijgen over onderhoud, onderdelen, waar ik op moet letten en wat zoal leuk is om te doen met je Jeep. En welke club is leuk enz...En waar ben je welkom met je Cherokee.....

Alvast bedankt!!!

Geepee (Gerard uit Druten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom GeePee...

Een '99 Cherokee, da's een XJ!

Er zijn veel clubs cq verenigingen waar je met een XJ welkom bent, net zo welkom als met een andere Jeep!

Zelf rijdt ik vaak bij 4x4 "de Veluwe" ( KLIK) , daar doen we veel ritten en de nodige trial's. Daarbij gaan we nooit echt extreem, het is daar voor elke 4x4 te doen!

En dan natuurlijk de Jeepclub: Vanzelfsprekend ben je daar ook van harte welkom! 12 December waren we in Heerde met de "Jeep academy", daar waren ook diverse Cherokee's bij!! (www.jeepclub.nl)

Kijk ook eens op 4x4.pagina.nl, daar staan veel links naar leuke club's op!

Veel plezier met je Jeep!!!

Oja: Ik heb je topic even verplaatst naar het "cherokee forum", daar is het beter op z'n plaats!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Geepee,

Ik ben zelf ook een newbie en een complete leek op Jeep gebied. Heb al veel aan deze site gehad en aan het jeep.pagina.nl prikbord. Goede adviezen van aardige lui. Ben al een weekje of twee een beetje aan het frutsen aan de Jeep. Er zijn al diverse onderdelen vervangen en begin nu aan het projectje Radio en toebehoren wink.gif

Keep you posted and have fun!

Groeten,

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor jullie reacties,

Vrijdag aanstaande is het zover. Dan rij ik met mijn volvo heen en kom ik met de Jeep terug. Ben heel benieuwd hoe dat straks allemaal gaat voelen. Ik merk dat deze site erg handig is. Al veel links bekeken van leveranciers tot ware moddergevechten (dat lijkt me ook wel heel leuk, met je jeep door de modder..). Maar goed, eerst maar eens even wennen volgende week denk.

Jullie zien me wel weer terug hier op dit forum want ik zal vast wel vragen hebben.

Geepee (Gerard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat met die Volvo heen en met Jeep terug dat ken ik. Had ik ook toen ik mijn Jeep ging halen. Een Volvo 940 LPT estate wel te verstaan. Ook een hele stoere bak trouwens. En een stuk minder problemen ook. Nu na 5 jaar overigens nog steeds geen spijt. Jeep blijft leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, nu lijkt het wel een feestje dat een paar nachtjes wordt uitgesteld sad.gif ... De garage belde me vanmiddag dat ie nog uitgelezen moest worden bij de Chrysler dealer voor de grote beurt. En ja, je raad het al, dat zou vanmiddag hebben moeten plaatsvinden, maar dat kon niet meer op tijd bij de dealer.... Dus moet ik nog een paar nachtjes geduld hebben....Als het goed is kan ik m nu dinsdag gaan ophalen.....Maar als ik m heb stuur ik de fotos wel ff door.

Geepee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He he,

Het heeft ff geduurd, maar vanmiddag toch de Jeep opgehaald. En dat rijdt idd wel heel erg lekker...wow!!

Morgen maar even echt goed alles bekijken en uitproberen. Nog even naar B&S om nieuwe automatten te halen, want dat is het enige dat er niet zo geweldig meer uitziet. Zal morgen wel foto laten zien. En wellicht zal ik de aankomende tijd wat vragen aan jullie stellen......

Nu nog maar even naar buiten om een ritje in het donker te maken....

Geepee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...