Spring naar bijdragen

Niveau gezakt remvloeistof.


Border Patrol
 Share

Recommended Posts

Vandaag de jeep een schoonmaak beurtje gegeven en even alles een checkie gegeven en tot mijn verbazing is het niveau van de remvloeistof in het kleine reservoir gezakt wat ik voorheen niet heb meegemaakt. hij komt net bij de apk vandaan.

heb even vluchtig gekeken maar het was al schemerig en auto was nat dus kon weinig opmerken waar hij evt lekt???

Morgen bij daglicht nog een keer goed nalopen. Hebben jullie enige tips/opmerkingen waar ik op moet letten of doen om er achter te komen waar hij evt lekt.

Gr Yorn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het het voorste of achterste compartiment van je reservior? Eentje is van de remkring voor, de andere van remkring achter.

Reservior vullen, Jeep op een droge vloer parkeren, met draaiende motor een tiental keer goed remmen en rem enige seconden vasthouden. Blijft je rempedaal hard?

Geen remvloeistof op de vloer?

Alle leidingen nalopen en remklauwen en/of wielremcilinders controleren.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Gisteren de test gedaan zoals is beschreven en kan daadwerkelijk helemaal niks vinden!!! toch wil ik mijn achter remmen reviseren voor het zekere want ik weet hoe ze eruit zien en dat is niet al te best. waar kan ik zon revisie setje het beste / goedkoopste bestellen.

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remwiel cilinders wil ik vervangen en een paar veren die heel verrot zijn kan ik nog mij herrineren. rest van onderdelen kan ik zelf mooi maken. Remschoenen waren van de zomer nog in hele goede staat. Dus ik weet niet of dat nood zakelijk is mits er binnen niks gelekt is natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan maar zo zijn dat je niets afwijkends ziet....

Achterremmen stellen zich automatisch. Dat wil zeggen: meestal....

Het mechanisme wil nog wel eens blijven hangen. Als er dan ineens wel gesteld wordt, bij de APK bijvoorbeeld, moet er ineens meer olie in de wielremcilinders.... En dus zakt het in het reservoir.

Mogelijk heeft de keurmeester het mechaniek ff een zetje gegeven, da's immers zo te doen, zonder dat er een wiel af moet.

En jij later maar zoeken waar die olie gebleven is....:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...