Spring naar bijdragen

Lettertype Rubicon sticker


Cannonball
 Share

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt, weet iemand de lettertype van de rubicon motorkap sticker? Had al gezocht op internet maar kom alleen maar dingen tegen waar je het kan kopen:unsure:

ik wil alleen het lettertype weten, vind dat lettertype mooi en wil er een motorkap sticker van laten maken.

Al vast bedankt,

kenneth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eras Demi Bold lijkt er ook op. Staat alleen iets cursief. Maar das te verhelpen.

En anders ff langs JP belettering gaan.:D

Ben je maandag nog langs gereden.:D

Dus jij kijkt alleen maar naar buiten:unsure:,

zag wel mooie ROOIE staan,

YJ met SPOA:Dvalt wel op als de rest van de autos de helft lager zijn:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf geen idee, vaak gewoon bij een drukker, maar omdat je het vaak iets speciaals is, moeten hun een mal voor laten maken, dat kost geld. als het letters zijn en ze hebben het lettertype dan is er vaak geen probleem met kosten.

Zoals Utah al zei, ik denk zelf dat ik langs JP print ga in Duiven, vlakbij mij.

ik weet de kosten daar ook nog niet van

:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf geen idee, vaak gewoon bij een drukker, maar omdat je het vaak iets speciaals is, moeten hun een mal voor laten maken, dat kost geld. als het letters zijn en ze hebben het lettertype dan is er vaak geen probleem met kosten.

Zoals Utah al zei, ik denk zelf dat ik langs JP print ga in Duiven, vlakbij mij.

ik weet de kosten daar ook nog niet van

:frusty:

Niet naar print gaan maar naar belettering.:yes:

Zit vlak bij Liemers caravans.

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

This is most certainly NOT Eras. Similar, but not the same. I am still trying to figure out this font myself.

I have been creating decals for people with similar letters, but I have had to redraw similar letters because this font has yet to be identified.

More on the subject that I forgot to mention...

the most obvious difference in in the letter “C”. And the obvious one is that the stems of the letters come straight down, but in case of the Eras font, they are concave slightly. You will also have to shear the typeface slightly.

It is a decent faux-version of the RUBICON logo, but not exact. If anyone DOES figure it out, I’m very interested in the name of it. I have a feeling it is non-existent to anyone besides Chrysler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probeer deze link even mischien kan je bij hun wat bestellen of navragen

ik heb goede ervaring met ze heb op mijn oude zj de stickers vervangen

de link:http://www.allterraindecals.com

groeten van hans from france:bye1:

plus belle la vie en jeep grand cherokee zj

er staan ook rubicon hood decals in meerdere kleuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...