Spring naar bijdragen

Rembekrachtiger


Nico 4x4
 Share

Recommended Posts

Merk je veel verschil?

Is het echt nodig of rijden er veel jeeps zonder?

Gr Nico

Hoi Nico,

mijn 85'er cj7 heeft ook geen rembekrachtiging, de andere cj7 die ik nog aan klaarmaken ben (78'er) wel.

In het terrein is het wat harder duwen, denk ik. Op de weg merk ik er niet veel van tov de gewone auto's die ik rij.

Wat je wel meteen merkt is als je een andere maat banden gaat rijden, ik had dat van 31 naar 33. Dat is wennen in het begin, ga je nog groter is het verstandig w�bekrachtiging te hebben. Ik wil die van mij ook nog ombouwen, ik heb al een bekrachtigde hoofdremcylinder liggen..

Overigens heeft Charlie (forum) nog een liggen..

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

ik heb op mijn CJ7 een remleiding voor de voorkant en een leiding voor de achterremmen.

En nu heb ik de hoofdremcylinder eens bekeken, en daar zitten meerdere uitgangen op.

Hoe zit dat bij de Wrangler heeft hij voor bv de voorremmen twee leidingen l+r en eentje voor de beide achteremmen?

En hoe heb jij de leiding nippels omgefelst?

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de CJ ziten inderdaad 2 aansluitingen, maar dat was op de master van dien YJ ook. Alleen zaten die aan de buitenkant en de originele aan de zijde van de motorblok. Maar de spiralen in m'n remleiding waren langenoeg op uit te rekken en zo de afstand te overbruggen.

Voor het aansluiten heb ik toen verloopnippels gebruikt. Ondertussen heb ik zelf een set om dubbele kragen te maken in remleidingen.

Grts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...