Spring naar bijdragen

Grappig Verhaal, Maak het verhaal verder af...


DEEF
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 503
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik reed vandaag in mn Jeep en zag een Andere Jeep met een nummerplaat uit Wyoming die zonder benzine stond,maar gelukkig ook op gas liep.

En ze leefde nog lang en gelukkig, dus een happy end, dacht hij MAAR TOEN kwam er een onweersbui langs.

Er brak een oorlog uit!! met hele mooie vrouwen die zeer gewillig zijn en niet vies zijn van een robbertje stoeien met een versnellingspook van een porsche, maar dit was een jeep, een jeep grand cherokee 5.2 v8 van 1998, met gasinstallatie uit de jaren 40 Met een kapotte PCM.

Gelukkig konden we er een oude vertrouwde carburateur opzetten maar toen kon de motorkap niet meer dicht en ging ik op zoek in de wehkamp gids naar een roofrack met vetnippels voor een remschijf, toen gebeurde het ongelooflijk snel en niet te stoppen “sneller dan het licht die lampen” daar bij het stoplicht knalde ik met 200 km pu tegen een landrover aan!! Bin laden stapte uit, met in zijn ene hand een roze super sooker en in zijn andere hand een bijbel, en hij zei :”nobody,s get me alive”, en sprong zo voor de ijscokar achterop een voorbij komende hulpsheriff die net zijn pistool trok om een wilde cherokee nat te spuiten met net gelekte olie, die gelukkig biologisch afbreekbaar was, ondanks dat de verpakking over de datum was, bleek het toch nog prima te smaken, ook al zaten er klontjes in en was de viscositeit niet op en top, dus dop er weer op om gewoon in de wrangler te gooien, om sc hokkend zijn weg te vervolgen naar net N.K. pim-pam-petten in Oesbekistan en de drentsche heide te rijden om daar vervolgens bij ramstein een lekker bakkie koffie en daarnaast worstebroodjes uit de oven.

“Ik wordt niet goed “ zei Hendrik. Op de deur staat : vandaag geen bier !!!

Dat is namelijk beter voor de BMI. De Big Mac Index is namelijk hoger dan de gemiddelde AEX index, waardoor het vergehalte in zijn dana 44 as met een airlocker zodanig hoog opliep dat zijn kruisje under de etterbulten zat doordat hij de vrouw van de eigenaar van de landrover een Tamx lier heeft gegeven en een grote beurt waarna zij enorme jeuk kreeg en nu constant loopt te krabben aan dat lekkende kruisje dat wat roestige naaldlagers heeft omdat de smering van deze puistjes altijd wordt onderschat maar gepaard ging met een hele dikke vette en smerige, bijna walgelijke susuki die ergens in wilde glijden, maar dat ging niet omdat hij veelste klein was, daarombesloot hij om heeeeeeel snel heen en weer bewegen met pompende beweging zodat de etterbulten open sprongen omdat het alarm van de jeep afging met een loeiende sirene en dat daardoor de suzuki toch ergens in kon glijden, waardoor de bestuurder toch nog het kruisje kon smeren. maar wat gebeurt daar? een harde knal? ik meteen gaan kijken toen bleek er een xj de hoek om komen scheuren met een total bezwete boris achter het stuur, die de kick down tot utah bleef intrappen tot hij in wonderfull Moab aan kwam om te rijden op Patato Salad Hill en om een jeep te wrecken op Cliffhanger en iedereen wegens oeverloos gelul gearresteerd omdat sommige jankers altijd wel wat te zeiken hebben, werden deze “wildplassers” direkt gearresteerd, maar omdat de zon niet schijnt op bepaalde plekken, maar het daar toch het bruinst is............

moesten ze met een tandeborstel.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...