Spring naar bijdragen

Hi-Lift op Motorkapscharnieren


Recommended Posts

Hallo,

Ben op zoek naar een setje motorkapscharnieren yj staat maakt niet uit, moeten gebruikt gaan worden om een hi lift montage beugel te maken voor op de motorkap. als er iemand nog wat heeft hoor ik het graag. P.S. hoeven niet meer te scharnieren.

Ik hoor het wel, thanks.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dol op foto's.

Omega beugeltje?

Zie het nog niet voor me.

Aad een kameraad van me heeft zelf een steun gemaakt zoals je ze ook kan kopen bij 4wd.com

Die heeft daar voor een paar ouwe motorkapscharnieren gebruikt. Om precies te zijn de mijne toen ik bij mij alles van rvs er op gezet heb,maar ben het gerammel van me hi lift achterin zat dus wil hem nu ook op de motorkap. Dus vandaar de zoektocht naar de motorkapscharnieren. ( om een lang verhaal kort te maken wie wat bewaard die heeft wat.....:bye1:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb inmiddels een paar motorkapscharnieren, heb ze gestraald en aan me kameraad aad v. meegegeven. Die heeft er een keurige hi lift steun van gelast. Wederom alles gestraald en gespoten door Aad. Vandaag dopjes gehaald en erin gedaan. Zondag even monteren. Zal dan even een paar foto's schieten en uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de max lengte en heb een stuk houten bezemsteel in de pijp gestopt

wat het makkelijker maakt om te krikken en ook om hem vast te maken.

Tegen de rammel heb ik een stuk klitteband door de gaten van de voet naar de beugel

en ook om de steel tegen de krik aan te houden. Aan het eind de rubberen

hi lift handle keeper ( # hkb of hkr - 4wd usd 9,99)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...