Spring naar bijdragen

rvs pijpen


goose
 Share

Recommended Posts

Waar hangt de uitlaat aan vast?

Het lijkt er op dat de pijp vast verbonden zit tussen het blok en de achterste crossmember. Ik mis ergens een flexibele ophanging die trillingen en het gewicht van de uitlaat opvangt...

Ik ben ook wel benieuwd hoe hij klinkt. (zijn het zelfgemaakte dempers of kant en klaar gekochte exemplaren?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag uitlaat eronder gemikt, zelfbouw van rvs pijp en bochtjes.

Tis best krap onder een 5-je. Ben heel benieuwd hoe het gaat klinken.

gr f

Hee Goose,

ziet er er cool uit! volgens mij zal het ook hard klinken, als dat de enige dempers zijn.

Waar heb je de bochtjes enzo vandaan? Ik wil zelf ook een dubbele achterpijp maken voor mijn lijntje 6. Dus ik zoek een "splitter"

goed werk!

enne krijgen we een soundclipje?

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar hangt de uitlaat aan vast?

Het lijkt er op dat de pijp vast verbonden zit tussen het blok en de achterste crossmember. Ik mis ergens een flexibele ophanging die trillingen en het gewicht van de uitlaat opvangt...

Ik ben ook wel benieuwd hoe hij klinkt. (zijn het zelfgemaakte dempers of kant en klaar gekochte exemplaren?)

goed gezien! hij(?) hangt nog niet. Tis een erg stevig geheeltje geworden.

Je heb me aan het twijfelen gemaakt ik ga er toch maar stukje flexiwiebel ertussen maken...

Dempers zijn gekocht. Ik heb ze bij pmperformance vandaan, er zijn vast meer plekken, volgens mij heeft remco ze zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Goose,

ziet er er cool uit! volgens mij zal het ook hard klinken, als dat de enige dempers zijn.

Waar heb je de bochtjes enzo vandaan? Ik wil zelf ook een dubbele achterpijp maken voor mijn lijntje 6. Dus ik zoek een "splitter"

goed werk!

enne krijgen we een soundclipje?

:D

je kunt bij ods kijken, is wel een groothandel http://www.ods-assortiment.nl/co/class/18400.html.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hee Goose,

ziet er er cool uit! volgens mij zal het ook hard klinken, als dat de enige dempers zijn.

Waar heb je de bochtjes enzo vandaan? Ik wil zelf ook een dubbele achterpijp maken voor mijn lijntje 6. Dus ik zoek een "splitter"

goed werk!

enne krijgen we een soundclipje?

:D

http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-uitlaat-onderdelen/vmcchk/

ale mogelijke bochten en dempers

geluid is te extreem geworden, zeg maar gewoon een teringherrie. Nix niet cool.

Iemand nog goede ideen om meer te dempen ? extra demper kan ik zelf bedenken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK bestel mijn dempers bij EPS (of van het merk JAWA:is Nederlands product)

Ben liefhebber van Super-trapp uitlaten maar heb nu even niet het budget om uit te geven.

Supper-trapp zet je achterop je uitlaat en door meer of minder schotels te steken regel je het geluid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...