Spring naar bijdragen

Aandrijf as die schuurt?


dr_franz
 Share

Recommended Posts

Hoi, ik ben in het bezit van een cherokee 4 liter automaat en beleef heel veel plezier aan het apparaat! Nu is er alleen een klein probleempje. Ik reed van het weekend een zandweg op en was zo slim om hem in 4wheeldrive te zetten. na 10 meter rijden begon er een redelijk schurent geluid te klinken (als de hele aandrijving ergens vast zit) Als ik het gas losliet kwam de auto zonder te remmen zeer snel tot stilstand!

Auto gelijk aan de kant gezet en de ANWB gebeld. De ANWB meneer wist mij te vertellen dat de kast waar het schakelen van 2 naar 4 wheel plaatsvind helemaal vochtig was en dat alle olie eruit was. Maar verder begreep ik hem niet helemaal. Wat ik wel begreep was dat verder rijden uit den boze is. Nu ben ik geen groots auto technicus dus ik vroeg mij af of iemand hier mij kan vertellen wat er nu ongeveer kapot is en hoe ernstig dat is. Deze auto heeft mij 1500 euro gekost en ik wil er graag in blijven rijden, maar als dit een schade is van 1500,- dan is het natuurlijk een beetje slecht verhaal. Iemand een idee/tip? ik houd mij aanbevolen! cheers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allright, dank je wel dez!

Dat op de kop tikken zal wel lukken... weet iemand dan ook wellicht een goede garage in de buurt van Amsterdam waar ze deze er voor mij op kunnen monteren?

Probeer JeepEd eens , ik heb eventueel de tussenbak wel liggen.

JeepEd monteerd vaak de spullen die een klant bij me ophaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allright, dank je wel dez!

Dat op de kop tikken zal wel lukken... weet iemand dan ook wellicht een goede garage in de buurt van Amsterdam waar ze deze er voor mij op kunnen monteren?

In Amsterdam zitten genoeg garages die helaas ook een behoorlijk tarief hanteren voor het inbouwen. Stuur jeeped eens een pm zoals Boris al aangaf. Hij kan je perfect helpen voor een berg minder euro's aan inbouwkosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of je laat je adviseren bij Brabant4x4 in Veldhoven en als het inderdaad je tussenbak is kun je deze hier ook kopen en laten monteren (weet je meteen wat je krijgt) . Je bent wel een ochtend of middag kwijt maar je kunt evt. wachten (en koffie drinken).

suc6,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of je laat je adviseren bij Brabant4x4 in Veldhoven en als het inderdaad je tussenbak is kun je deze hier ook kopen en laten monteren (weet je meteen wat je krijgt) . Je bent wel een ochtend of middag kwijt maar je kunt evt. wachten (en koffie drinken).

suc6,

je kunt hier ook een bak weg halen heb nog wel wat liggen

maar als je in amsterdam en omgeving woont zal ik gewoon naar boris gaan prijzen zijn redelijk goed en nooit gedonder over als iets niet goed is

maar ja je moet het zelf bekijken

dus je hebt nu al 3 mogelijk heden

boris

4x4 brabant

en rammie,s shop :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk uit bij rammie,s shop hoor

je gaat voor een klein onderdeel en je moet koffie drinken

en je koopt een huis (ben er mee bezig)

ik ben er al in getrapt dus kijk uit

kopen je krijgt hm bijna man oja heeft wel een beetje gelijk kwam voor wat chromen dingen en kwam daarna weer terug om de rest te halen

al heb ik hem niet gehoort over de kosten :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...