Spring naar bijdragen

hard geluid


Recommended Posts

hallo allemaal.

ik heb een GC van nov 1996 5.2 v8 vandaag gekocht, en ik moet zeggen een heerlijke auto die geweldig rijdt alleen heb ik nu 2 problemen

1. als ik de automaat in de reverse zet en wat gas bijgeef maakt hij een verschrikkelijk geluid een soort resonantie lijkt het wel uit de bak...denk ik.

dit geluid maakt hij ook soms als ik rij rond de 2500 toeren net voor het schakelen

2. als ik met de ab de deur open maak gaat de spiegel steeds heel raar rechts naar beneden staan.

weten jullie wat dat is

gr,

Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die spiegels kunnen (althans bij mijn Ltd) geprogrammeerd worden met drie knoppen in de deur links: 1, 2 en SET.

Voor elke AB is er een stand mogelijk van spiegels en stoel, die dan geactiveerd worden bij het openen van de auto.

Ik denk dat hij meer bedoelt dat als ie ze instelt, sluit de auto, en opent hem bv volgende morgen dat de spiegels alle kanten op staan.

idd staat al wat op dit forum vermeld, dit heeft te maken met vuile kontakten met de printplaat die achter de spiegels zitten.

gewoon loshalen en voorzichtig schoonmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het wringen zou ik de rubbers onder de auto een nakijken.

Let vooral op de rubbers van de stabilisator stangetjes en de rubbers voor de draagarmen.

oke, maar met het wringen bedoel ik het lijkt of hij over de voorwielen wil heen duwen. en dat gevoel lijkt mij niet met de rubbers van de draagarmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke, maar met het wringen bedoel ik het lijkt of hij over de voorwielen wil heen duwen. en dat gevoel lijkt mij niet met de rubbers van de draagarmen.

moet je wel even mee opletten , als dit je visco is drukt hij ook je vooraandrijving stuk , dit heb ik dus ook gehad, rijdt dus nu met alleen de achteras. maakt hij al aandrijf lawaai wat van vooronder komt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hij meer bedoelt dat als ie ze instelt, sluit de auto, en opent hem bv volgende morgen dat de spiegels alle kanten op staan.

idd staat al wat op dit forum vermeld, dit heeft te maken met vuile kontakten met de printplaat die achter de spiegels zitten.

gewoon loshalen en voorzichtig schoonmaken.

Hij vermeld dat hij de auto net heeft. Het is dus mogelijk dat de mogelijkheid van programmeren hem is ontgaan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardstikke bedankt, een geweldig forum en geweldige forum leden.

8 tjes draaien hoe doe ik dat....wel diverse manieren gevonden op jeepforum maar allemaal verschillend.

en inderdaad dit is mijn eerste Gc :lol:(en ik voel me zo trots als een hond met 7 lullen) :Den heb geen instructie boekje dus ik ben alles aan het uitzoeken, proberen en vragen .

Thanx,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog hoe maak ik de achtjes om de visco te controleren

en als die kapot is waar kan ik zo´n visco voor een schappelijke prijs kopen

Veel sturen.:)

1x helemaal naar rechts en dan weer helemaal naar links.:thumbsup:

Als het goed is doe je doet dit stationair rijdend en is je visco goed zal deze gewoon door blijven rijden bij beide kanten maximaal in sturen.

Komt ie stil te staan heb je een probleem met je visco.

Dit is wat ik ooit gehoord heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...