Spring naar bijdragen

Condoleances Ruud van Huët


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Maria, Kenneth,Mirle en natuurlijk alle Jeepers die Ruud van nabij kenden heel veel sterkte gewenst.

Ondanks dat ik hem slechts een paar keer heb mogen ontmoeten bij een meeting bleek mij wel wat een groot respect er voor Ruud was binnen de Jeepgemeenschap ( en da`s verrekt niet makkelijk...:)) ,en wat hij heeft betekend ( en nog blijft betekenen ) voor de Jeepclub en de 4x4 sport in het algemeen. Petje af voor deze pionier.....

Familie Huët, kan me voorstellen dat het hoofd deze dagen misschien even niet naar de Jeep(club) staat , maar ik hoop dat jullie er de komende tijd kracht uit zullen putten te weten dat er velen met jullie meeleven ,heel veel kracht toegewenst !

Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verslagen ben ik. Realiseer het me nog niet echt maar weet inmiddels dat onze grote, laten we zeggen roerganger, er niet meer is. Na een lange en in de laatste periode van zijn leven pijnlijke en vermoeiende levensstrijd is hij er gewoon niet niet meer.

Ik maak in mijn hoofd een diepe wel gemeende buiging voor deze man, zijn positieve instelling tot het laatste moment, zijn prachtige wilde ideeen, zijn wijze van in het leven staan.

Dit kan alleen maar respect oproepen voor deze man en zijn directe naasten. Ik ben een gelukkig mens dat ik Ruud heb mogen leren kennen. Dat besef ik me nu heel goed.

Zijn familie wens ik alle wijsheid en alle sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Olaf Siemens (Ollie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Go Anywhere. Do Anything".

Ruim vier jaar geleden kruisden we elkaars wegen bij JCN en leerde je me de woorden:

"Go Anywhere. Do anything". Vele van ons weten wat deze woorden betekenen.

Voor mij betekenen deze woorden niet alleen Jeep maar ze vertelden ook wat over jou.

Hoe jij in je leven stond en er van genoot.

Overal deed jij je ding en wist jij wel de weg.

De weg over hoge bergen en door diepe dalen. .

Ook al was er helemaal geen weg.

Dan was jij er. Die eigenwijze Rebel met de "Go Anywhere. Do Anything." spirit.

Die vond overal wel een weg en wees ons de weg.

Maar opeens was er die ene weg. Helaas voorbestemd voor jou.

De weg waar je, ondanks al jou vechten, niet vanaf kwam.

Die van een slopende ziekte. Die jou veels te vroeg uit ons midden heeft weggenomen.

De ziekte die onze wegen van elkaar heeft gescheiden.

Nooit meer je mooie verhalen. Nooit meer het delen van je ervaring.

Ruud, je bent nu alleen opweg. Naar waar dat ook wezen mag.

Maar mochten onze wegen elkaar daar ooit weer eens kruisen. Dan hopen we je ook te kunnen zeggen dat:

"We Gone Anywhere and Did Anything". En kunnen zeggen dat we, net als jij, van het leven hebben genoten.

Ruud, Bedankt voor alles en we zullen je missen.

Maria, Mirle, Kenneth, Familie en Vrienden.

Komende tijd heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit grote verlies.

Jeffrey & Hellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen 20 jaar heb ik Ruud leren kennen als een man die leefde voor de leuke dingen die "de Jeep" ons bracht. Al die keren met de European Jeepers Jamboree en later met zijn "eigen" Jeep Club Nederland waren en zijn nog steeds "onvergetelijk"... Ruud bedankt!!!

We missen je allen vreselijk, nu al.

Wij wensen Maria, Mirle en Kenneth heel veel sterkte en kracht toe.

Karl en Edith

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud, helaas kon ik je nog maar kort, net als voor alle mensen die je al jaren konden was het te kort.

Je vriendelijkheid, vrolijkheid en behulpzaamheid aan ieder was de reden voor mij om lid te worden van de JCN, jouw club.

We zullen je missen...

Maria, Kenneth, Mirle heel veel sterkte in deze moeilijke periode, ook voor de overige familie en goede vrienden.

Edgar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...