Spring naar bijdragen

CJ7 Bouwjaar 1991


Recommended Posts

Beste mensen,

Sinds 3 dagen beschik ik over een CJ-7 Limited, ik had nooit gedacht dat ik uberhaupt een Jeep zou kopen maar het is gebeurd, zag 'm langs de weg te koop staan en was meteen verliefd.

Ik heb dus geen ervaring/kennis van Jeeps en hoop daarom jullie forum te bezoeken e.d.

Zal maar gelijk mijn eerste vraag stellen dan;

Ik heb gelezen dat de CJ-7's tot '86 gebouwd zijn, nu is het zo dat op mijn originele papieren bouwjaar 1991 staat. Ik woon tijdelijk in Indonesië en vroeg me af of het zo zou kunnen zijn dat de jeep hier in losse onderdelen naartoe is gekomen en hier in elkaar gebouwd is, misschien vandaar het jaar 1991?

Anyway in the meantime gaan we hier het land verkennen met een Jeep CJ-7. Een land waar buiten de steden geen/weinig asfalt is, geweldig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Welkom

De CJ`s zijn idd tot `86 gebouwd, ik heb er zelf wel eens uit `89 gehad, wellicht oude voorraad die op kenteken is gezet.

Het echte bouwjaar kun je aflezen in het chassisnummer, nu weet ik niet of ze daar in licentie gebouwd zijn, dat gebeurde ook veel .

Voor de laatste CJ`s geld de 10e plek in het chas. nr het bouwjaar . :

Op plaats tien wordt het bouwjaar bepaalt

B 1981

C 1982

D 1983

E 1984

F 1985

G 1986

Misschien kun je er iets mee.

Veel succes

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Sinds 3 dagen beschik ik over een CJ-7 Limited, ik had nooit gedacht dat ik uberhaupt een Jeep zou kopen maar het is gebeurd, zag 'm langs de weg te koop staan en was meteen verliefd.

Ik heb dus geen ervaring/kennis van Jeeps en hoop daarom jullie forum te bezoeken e.d.

Zal maar gelijk mijn eerste vraag stellen dan;