Spring naar bijdragen

Bestelling USA


Roland
 Share

Recommended Posts

bleek een interne fout en er waren er 2 op voorraad. Ik zou als ik jou was geen alloy usa bestellen. die konden binnekort wel eens niet meer bestaan.

Al is materiaal van hen goed.

Krijg de R&P nu binnen 2 dagen hier per expresse

dez, bij mijn bestelling zit 2x een "overhaul kit" van Alloy, en de P&G's van het merk Superior.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

komp goed mien jong

laat me weten onder welke naam je hebt besteld in PB dan kan ik je misschien helpen,

ps je kunt ook via mij bestellen kost hetzelfde (ben ook dealer)

dez, ik ga er toch van uit dat het goed komt. Het is bijna einde van de maand. Als het dan nog niet in orde is neem ik contact met je op. Goed?

Om er nu al druk op te zetten lijkt mij nog niet nodig. Of ben jij van andere mening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon af en toe een mailtje met de vraag hoe zit ut met mn zending.

als ze zeggen dat het de 30 ste binnen komt de 31 ste vragen of het ook binnen is gekomen.

Nee.

Als ik er achteraan moet -notabene als klant- is het voor mij snel over.

Zoek ik wel een ander.. en intussen gevonden.

Gelukkig zijn er zat in de VS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gelukkig... Mijn bestelling wordt volgens track&trace maandag afgeleverd. Is ook al langs de douane. Welke kosten moet ik dan UPS betalen?

Invoerrechten?

Verzendkosten opgekregen door 4WD?

BTW?

Ik heb het verhaal over machtigingen en boetes gelezen. Maandag is er niemand thuis; is het mogelijk om met UPS (Best bij Eindhoven) een afspraak maken voor woensdag 3 sept? Dan is er iemand de hele dag thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig... Mijn bestelling wordt volgens track&trace maandag afgeleverd. Is ook al langs de douane. Welke kosten moet ik dan UPS betalen?

Invoerrechten?

Verzendkosten opgekregen door 4WD?

BTW?

Ik heb het verhaal over machtigingen en boetes gelezen. Maandag is er niemand thuis; is het mogelijk om met UPS (Best bij Eindhoven) een afspraak maken voor woensdag 3 sept? Dan is er iemand de hele dag thuis.

Invoer en BTW meestal bij aflevering aan de koerier te betalen.

Verzendkosten van 4WD zit als het goed is in het bedrag wat je over hebt gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag net dat m´n bestelling bijna compleet is (Op een jeep PET na <_<).

Heb maar ff een mailtje gestuurd dat als het petje er maandag nog niet is ze het (Het petje dus) maar moeten cancelen en de rest van de bestelling maar afsturen. (heb nu lang genoeg gewacht:wacko:).

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frankiev je krijgt als de chauffeur van ups is geweest een kaartje in de bus daar staat een nr op dat moet je bellen en dan het trackingnr doorgeven en dan kun je het op een andere dag ander adres wat jij wilt laten bezorgen alleen je moet wel bellen

succes

Thx voor jullie antwoord.

Ga maandag meteen bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi FrankieV ik heb het telnr van klantensercice voor je als je hun op maandag morgrn voor 8 uur beltt en je geeft je gegevens door dan kunnen ze hem nog uit de auto halen doormiddel van een DCR dan kun je als je in de buurt van Best woont het ook gewoon afhalen kijk maar wat je ermee doet 08000203601

thx Henk,

Bel morgen vroeg even op. Kijken of ik iets kan regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ligt eraan met wie en met welke service weet het alleen van ups al het verstuurd is met enpres dan is het er waarschijnlijk overmorgrn al hangt ook van douanne af weet je met wie ze het verstuurd hebben als het met ups is hen je een tracking nr via dar nr kan je kijken bij www.ups.com nr invoeren en je kan precies kijken waar je pakket zich bevind

succes Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met expedited zou het toch wel gauw moeten komen kijk ff of je een tracking nr kan krijgen dan heb je ook een datum waneer het verstuurd is dan kan je ook bellen met klanten service 0800 0203601

bij mijn weten is expedited net zo snel als expres alleen is expres voor 12 uur dus als je het nr heb dan weet je ook hoelang je zending er over moet doen alleen als douane lastig gaat doen kan het heel lang duren

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pakket is binnen:). Vanavond nog effe checken of alles er is. Ging eigenlijk allemaal best gemakkelijk. Natuurlijk wel invoer en BTW. --> 189 euro:(. Dus totale kosten net geen 1000 euro.

Dus wat Dez. ooit aangaf klopt inderdaad wel. (ervaring:D)

Totaalprijs in euro is net wat minder als de 4wd dollarprijs (incl. shipping).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles is kompleet, maar een aantal onderdelen zijn van een ander merk (en ander codenummer) dan wat ik had besteld. Zo is de overhaul set van "Genuine Gear" ipv. Alloy.

Op de pakbon "Part#... supersedes Part#.... Veel parts zijn nu van het merk "Spicer". De spider-gears bij de dana30, zijn van het merk Spicer. Voor de dana35 zijn ze vervangen door het merk Crown. Kan dit allemaal zomaar? Maakt het iets uit? Alle merken door elkaar in 1 diff; Spicer carrier, Genuine overhaul kit, Superior P&G, Crown Spider gears? Ik hoop dat het past.

Wat ik het vervelendste vind is, dat de bestelde Pinion gear sets van Superior bestaat uit 1 nieuwe, met krammen gesloten doos en 1 heel oude al geopende doos. Bij de geopende doos, is de pinion licht beschadigd. (zie fotos) Er is een klein stukje uit, maar weet niet of dit erg is? Misschien maak ik me druk om niets. Is het wel Superior? Bij de nieuwe doos is de pinion mooi geslepen, bij de andere helemaal zwart.

post-1649-12873020127672_thumb.jpg

post-1649-12873020130773_thumb.jpg

post-1649-12873020133825_thumb.jpg

post-1649-12873020136926_thumb.jpg

post-1649-12873020140038_thumb.jpg

bewerkt door FrankieV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ze een mail sturen, dat 1 van de artikelen beschadigd is aangekomen.

Normaals lost 4wd dat dan heel netjes op.

Was jouw verpakking van de omdoos ook opengemaakt? Dan kan het namelijk zijn dat de doos met de R&P door de doane is geopend, en misschien daar gevallen is?

bewerkt door charlie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...