Spring naar bijdragen

USA Cars Kaatsheuvel


jeepmania
 Share

Recommended Posts

Hier in ieder geval niet :

Advertentie uit marktplaats: Auto/Jeep

Gezocht: Gedupeerd wrangler

Prijs: gezocht

Beschrijving: wij zoeken mensen die net als ons ook ooit gedupeerd zijn en ons kunnen helpen .wij hebben door dat mijn partner aan zijn rug is geopereerd helaas onze prachtige jeep te koop moeten zetten.maar er zijn niet veel mensen die zo vlak voor de vakantie auto kopen .maar voor ons viel het mee dachten wij want er was een autohandelaar in kaatsheuvel die had wel interessen in onze jeep .en we konden hem daar dan ook inruilen op prachtige auto terwaarde van15000, euro ,dus iedereen blij,maar na 38 kilometer gereden te hebben was het gedaan met de pret deze prachtige auto had er geen zin meer in .volgens a n w b lagers er uit etc etc .dus naar huis met takkel wagen.dat was dus van korte duurdus vlug gebelt naar KAATSHEUVEL maar daar werd gezegd dat het ons eigen probleem was.want het was maar auto van 15000euro dat is bijna 35000 gulden dat is toch niet te geloven .de volgende dag terug en na lang beraat onze jeep weer terug .en hij natuurlijk de zijnen .MAAR NU KOMT ONS GROOT PROBLEEM DIT BEDRIJF IN KAATSHEUVEL WIL GEENVRIJWARING GEVEN VOOR DE DOOR ONS TERUG GEGEVEN AMERIKAANSE AUTO ,HIJ WIL DAT ALLEEN DOEN ALS WIJ DE KOSTEN GAAN BETALEN DIE ER ZIJN VAN DE TERUG GEVEN AUTO WANT OP EEN AUTO VAN 15000EURO KRIJG JE DAAR GEEN GARANTIE WIJ HEBBEN DAN WEL ONZE JEEP TERUG MAAR MOETEN NU EN DE BELASTING ,VERZEKERING ETC ETC EN DE REPARATIE KOSTEN GAAN BETALEN VAN EEN AUTO DIE 38 KILOMETER IN ONS BEZIT IS GEWEEST.ZO NIET DAN GEEN VRIJWARING DUS NU TWEE AUTOS OP ONZE NAAM ,WAARVAN EEN KAPOT INKAATSHEUVEL .ZIJN ER MENSEN DIE OOK OOIT GEWOON VERTROUWEN HEBBEN GEHAD DIT OOK HEBBEN MEEGEMAAKT E N WETEN HOE WIJ ZONDER DIE KOSTEN TE HOEVEN BETALEN DEZE AUTO VAN ONZE NAAM KUNNEN KRIJGEN ,

Foto: Geen foto beschikbaar

Datum: 18-07-2004, 08:28

Gezien: 762 keer bekeken.

Adverteerder

Naam: angelique (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)

Telefoonnummer: -

Woonplaats: eindhoven

Regio: Noord-Brabant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even bericht opgezocht op marktplaats. Ik vind het een schandaal hoe dit bedrijf met klanten om gaat. mad.gif

Ik weet niet welk bedrijf het is maar dat mag best vermeld worden.

Dan kun je er vast rekening met houden als je daar in de buurt komt.

Ik denk dat dit bedrijf niet echt bang is voor een slechte naam anders was dit wel op een nette manier opgelost. mad.gif

Voor het autobedrijf is 15000 euro misschien niet veel maar vele van ons moeten daar een jaar voor werken. sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het probleem dat Jeepmania aanhaalde -het "Marktplaats-relaas"- wil ik opmerken dat de gedupeerden het beste eventjes langs ofwel de rechtswinkel ofwel langs hun rechtbijstandsverzekeraar -of anders: elke willekeurige advokaat- langs moeten gaan.....

De handelaar in Kaatsheuvel heeft in het geheel géén poot om op te staan. Hij heeft gewoon een ondeugdelijke auto verkocht voor 15.000 euro -en hoe de financiële afwikkeling is geweest: inruil met gesloten beurzen, inruil met bijbetaling of helemaal géén inruil en alleen maar bijbetaling- doet niet ter zake... Er is juridisch gezien sprake geweest van dwaling (art 228 Bk 6 BW), omdat de koopovereenkomst tot stand is gekomen die bij een juiste voorstelling van zaken niet zou zijn gesloten. De eerdere overeenkomst is vernietigbaar, dat wil zeggen dat de overeenkomst ongedaan kan worden gemaakt door middel van een rechterlijke uitspraak dan wel een buitengerechtelijke verklaring. Een buitengerechtelijke verklaring is niets anders dan een aangetekend schrijven, al dan niet opgemaakt na tussenkomst van een advokaat of zo.

Daarnaast gelden de normale regels van de 'conformiteit': een produkt moet de eigenschappen bezitten die daaraan normaal gesproken van worden verwacht (let op: gelden alleen bij "consumentenkoop", dat wil zeggen: koopovereenkomsten tussen ondernemers en particuliere kopers). Zie verder art 24 Bk 7 BW voor de belangstellenden onder de lezers.

Bij tekortkomingen heeft de (particuliere) koper recht op schadevergoeding (dit zijn dus kosteloze reparatie van het gebrek, vergoeding schade doordat bijvoorbeeld geen gebruik kan worden gemaakt van de auto etcetera).

In dit soort gevallen moet men de verkoper eerst in gebreke stellen door middel van een schriftelijke aanmaning met een redelijke termijn en daarna moet men de verkoper in verzuim stellen. Daarna kan de overeenkomst ontbonden worden.

Hè, hè, toch een heel verhaal geworden.....

Greetz,

JanW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angeliqueenchris heeft/hebben per ongeluk op deze knop p_report.gif geklikt ipv deze t_reply.gif om hier nog te reageren.

Het bericht kwam daardoor bij mij terecht maar zal het hieronder nog even posten smile.gif

Originally posted by angeliqueenchris

Hoi ik ben dus die gedupeerde en heb deze auto niet bij piet bax gekocht . maar in kaatsheuvel bij usa cars. Ik heb echt alles gedaan wat ik kan doen van politie tot advocaat programma opgelicht rdw etc etc maar niemand kan iets doen. Ja ze zeggen dat wij nog steeds rechtmatige eigennaars zijn maar daar schiet ik niks mee op ik raad ook iedereen daar geen auto te kopen op goed vertrouwen want je krijgt problemen ik hoop dat ze gewoon de auto vrijwaren vooral door de nu slechte reclame maar ik denk dat ze zich daar zelfs niks van aan trekken want niet iedereen is er van op de hoogte dus nog genoeg argeloze mensen die daar auto kopen.

Wat ik ook erg vond was dat er gezegd werd zo'n ouwe bak van 15000 euro daar ken je toch niet alles van verwachten. Of dat collega handelaren ons al lang van de plaats geslagen zouden hebben als we daar gezeurt zouden hebben gelukkig hebben we onze vertrouwde jeep weer terug alleen nu de rest nog .onze gemaakte kosten zullenwe wel naar kunnen fluiten dat is tot nu toe dik 600euro plus wat er nog komen gaat als hij de auto niet vrijwaard . MAAR IK VERTIK HET OM DE REPARATIE KOSTEN TE BETALLEN, 38 KILLOMETER HADDEN WE GEREDEN MET EEN AUTO VAN 15000EURO EN TOEN AL KAPOT DAT IS TOCH TE GEK VOOR WOORDEN

Iedereen bedankt die wilde mee denken maar het is niet zo makkelijk als je denkt groetjes angelique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thumbsup.gif

Ik denk dat het best gezegd mag worden dat het dez betreffende bedrijf de zaak gewoon beflikkerd.

Ik hoop ook dat alles toch nog goed komt voor Angelique en Chris.

Tis gewoon een @#$% streek die ze geleverd is.

Goede reclame voor ze.

Ben benieuwd of ze ook 3 oktober komen op het evenement in Kaatsheuvel??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radar

Consumentenbond

Ga op je achterste benen staan...het gaat om veel geld en ik weet zeker dat je niet de enige bent.

Verder zou ik zeggen, maak een nieuw topic (plz wink.gif ) en vertel het hele verhaal met een duidelijke titel. Dan kan het hier in ieder geval niet de doofpot in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Originally posted by jeepmania@Aug 2 2004, 21:44

Hier in ieder geval niet :

Advertentie  uit marktplaats: Auto/Jeep

Gezocht: Gedupeerd wrangler

Prijs: gezocht

Beschrijving: wij zoeken mensen die net als ons ook ooit gedupeerd zijn en ons kunnen helpen .wij hebben door dat mijn partner aan zijn rug is geopereerd helaas onze prachtige jeep te koop moeten zetten.maar er zijn niet veel mensen die zo vlak voor de vakantie auto kopen .maar voor ons viel het mee dachten wij want er was een autohandelaar in kaatsheuvel die had wel interessen in onze jeep .en we konden hem daar dan ook inruilen op prachtige auto terwaarde van15000, euro ,dus iedereen blij,maar na 38 kilometer gereden te hebben was het gedaan met de pret deze prachtige auto had er geen zin meer in .volgens a n w b lagers er uit etc etc .dus naar huis met takkel wagen.dat was dus van korte duurdus vlug gebelt naar KAATSHEUVEL maar daar werd gezegd dat het ons eigen probleem was.want het was maar auto van 15000euro dat is bijna 35000 gulden dat is toch niet te geloven .de volgende dag terug en na lang beraat onze jeep weer terug .en hij natuurlijk de zijnen .MAAR NU KOMT ONS GROOT PROBLEEM DIT BEDRIJF IN KAATSHEUVEL WIL GEENVRIJWARING GEVEN VOOR DE DOOR ONS TERUG GEGEVEN AMERIKAANSE AUTO ,HIJ WIL DAT ALLEEN DOEN ALS WIJ DE KOSTEN GAAN BETALEN DIE ER ZIJN VAN DE TERUG GEVEN AUTO WANT OP EEN AUTO VAN 15000EURO KRIJG JE DAAR GEEN GARANTIE WIJ HEBBEN DAN WEL ONZE JEEP TERUG MAAR MOETEN NU EN DE BELASTING ,VERZEKERING ETC ETC EN DE REPARATIE KOSTEN GAAN BETALEN VAN EEN AUTO DIE 38 KILOMETER IN ONS BEZIT IS GEWEEST.ZO NIET DAN GEEN VRIJWARING DUS NU TWEE AUTOS OP ONZE NAAM ,WAARVAN EEN KAPOT INKAATSHEUVEL .ZIJN ER MENSEN DIE OOK OOIT GEWOON VERTROUWEN HEBBEN GEHAD DIT OOK HEBBEN MEEGEMAAKT E N WETEN HOE WIJ ZONDER DIE KOSTEN TE HOEVEN BETALEN DEZE AUTO VAN ONZE NAAM KUNNEN KRIJGEN ,

 

Foto: Geen foto beschikbaar

Datum: 18-07-2004, 08:28

Gezien: 762 keer bekeken.

Adverteerder

Naam: angelique (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties) 

Telefoonnummer: -

Woonplaats: eindhoven

Regio: Noord-Brabant

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...