Spring naar bijdragen

ombouw navigatie


Recommended Posts

Ik heb een Grand Cherokee (2005, 4,7L V8) gekocht in de VS, moet de plas nog over mar dat zal binnen en paar weken het geval zijn. Deze auto heeft een geintegreerd navigatiesysteem. Naar ik mij laat vertellen werkt dit niet in Nederland, moet omgebouwd worden.

Iemand met slimme ideeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Grand Cherokee (2005, 4,7L V8) gekocht in de VS, moet de plas nog over mar dat zal binnen en paar weken het geval zijn. Deze auto heeft een geintegreerd navigatiesysteem. Naar ik mij laat vertellen werkt dit niet in Nederland, moet omgebouwd worden.

Iemand met slimme ideeen?

Waarom zou dit niet werken ? , wij maken toch gebruik van de zelfde sat.

Ik heb pas een Tom-tom gekocht in the US , deze werkt hier ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien geen EU kaarten? Ander DVDtje erin?

Denk zelf dat dit het enige is, kan duur zijn. ( kijk effe wie de fabrikant is, kan zijn dat het ook onder andere namen op de markt wordt gebracht.)

Ook de radio zelf heeft een ander frequentie indeling, maar daar staat het èèn en ander hier op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien bedoelen ze de radio, de zenders in de VS zenden uit op andere frequenties en dat wil bij sommige types nog wel eens 'willem ruis' worden.

Ik meen ook dat net nav.systeem hetzelfde werkt over de hele wereld. (global ps)

lol jacco.. 1 minuut tijdsverschil? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Ik heb een Grand Cherokee (2005, 4,7L V8) gekocht in de VS, moet de plas nog over mar dat zal binnen en paar weken het geval zijn. Deze auto heeft een geintegreerd navigatiesysteem. Naar ik mij laat vertellen werkt dit niet in Nederland, moet omgebouwd worden.

Iemand met slimme ideeen?

Ik heb het zelfde probleem, ik heb de auto al reeds in Nederland op de weg

en wil graag in deze discussie betrokken worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelfde probleem, ik heb de auto al reeds in Nederland op de weg.

en wil graag in deze discussie betrokken worden

Bij navraag heet het navigatie systeem van de USA REC en voor Europa REJ. Ik heb het REC systeem en dat communiceert niet met de satelieten.De software moet toch aan te passen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Bij mijn jeepGC uit 2005 zit een radio/navigatie/U connect bluetooth systeem.Maar na enige rondvraag in Nederland is dit onmogelijk om omte bouwen naar nederlandse systemen.Ook mijn dvd systeem met uitklap scherm boven in het dak is niet regiovrij te maken.

Heeft iemand nog ideen of goeie tips hiervoor

De jeepdealer wil wel,maar gaat meer dan duizend euro kosten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij navraag heet het navigatie systeem van de USA REC en voor Europa REJ. Ik heb het REC systeem en dat communiceert niet met de satelieten.De software moet toch aan te passen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?

Dit klopt, zover ik weet is dit niet aan te passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ik heb een Grand Cherokee (2005, 4,7L V8) gekocht in de VS, moet de plas nog over mar dat zal binnen en paar weken het geval zijn. Deze auto heeft een geintegreerd navigatiesysteem. Naar ik mij laat vertellen werkt dit niet in Nederland, moet omgebouwd worden.

Iemand met slimme ideeen?

De FM-gedeelte van de radio (REC)start op een andere frequentie en heeft een ander stappengedeelte dan de REJ.

Een REJ navigatie DVD wordt niet geslikt, is beveiligd, heb al geprobeerd maar dan omgekeerd.

Als je GC langer houdt, dan zou ik een MYGIG nemen, je bent dan van al die DVD gezeur af. Kijk op EBAY of http://www.coastaletech.com/.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...