Spring naar bijdragen

Gezocht: Basiscursus autotechniek


Raven
 Share

Recommended Posts

Via mijn werk heb ik een 'employability-budget'. Dit budget mag besteed worden aan een niet-direct-functie-gerelateerde opleiding/cursus.

Het moet wel de kansen op de arbeidsmarkt vergroten. ( hoewel dat niet direkt zo gezegd wordt )

Daar ik bar weinig van autotechniek weet, dacht ik dat ik dit budget wel aan een avondcursus autotechniek kon besteden.

Helaas kom ik alleen maar een opleiding voor vrouwen tegen, die ook nog eens in Nijmegen wordt gehouden.

Kent iemand een dergelijke avondcursus in Rotterdam en omgeving?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is makkelijk gezegd! Als je absoluut niet weet wat je aan het doen bent, is dat toch een aardig risico.

Vandaar dus een basiscursus, zodat ik de diverse onderdelen kan identificeren en weet hoe ze samenwerken.

Neemt niet weg dat ik wat basisdingetjes al onder supervisie van een ervaren persoon wil gaan doen. Zoals remmen nakijken, steekas verwijderen ( en weer terugzetten, natuurlijk ), kruisjes vervangen.

Tot nu toe heb ik alleen een radio ingebouwd, fender flares vervangen, wielen verwisseld, verstralers aangesloten, voorbumper verwisseld, een jeepembleem op de motorkap bevestigd en de chassis/carosserie bouten losgehaald en weer vastgezet. Allemaal redelijk veilige dingen dus.

Maar de cursus die Andrea vond, ziet er zeer interessant uit, dus daar wil ik me voor in gaan schrijven. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Voor de liefhebbers:

De volgende cursus Auto - eerste Hulp van de doe zelf school start op 11 september.

De daaropvolgende cursus start op 6 november. Een cursus bestaat uit 6 lessen van 3 uur. Eerste les is theorie, daarna 5 sleutel-lessen.

Zie ook http://www.doezelfschool.nl/autoeh.html

Ikzelf heb me aangemeld voor 6 november, daar ik in de week van 11 september een werkgerelateerde cursus in Amsterdam heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...