Spring naar bijdragen

supertop vertical retainer mount


Recommended Posts

screenhunter01jun021206di2.gif

de beugeltjes ( vertical retainer ) kunnen met de bolle kant naar buiten of andersom

volgens gebruiksaanwijzing naar buiten maar dan sluiten mn halve stalen deuren slecht want dan komt mn opzet venster tegen het beugeltje aan en moet ik mn opzetvenster er hoger insteken. De stops die je met imbus op de pootjes draait iets hoger met gevolg dat je de onderstrips moeilijk in de deurstrips krijgt.

Nou doe ik ze nooit in die strips maar toch wel fijn als de deur met venster wat makkelijker sluit.

Iemand ervaring? Dus niet bij factorytop want die heeft dat niet die heeft een rechte strip naar boven en een supertop een gebogen stangetje wat in die retainder clip zit en dan vertikaal naarboven gaat en met een ronde bocht naar de beugeltjes van de voorruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij kwam ie erook tegenaan..

ik heb het opgelost door de bout(torx) waar het slot invalt iets naar buiten

te plaatsen..zo kwam ie er niet meer tegen aan en heb de opzet iets aan de bovenkant naar binnen gebogen..

ik rij wel met hele soft deuren,weet niet of daar verschil in zal zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de TJ zit het identiek als bij de YJ, ook met de gebogen kant naar buiten. Het is inderdaad precies het punt waarop, met de deur dicht, het zijraam strak wordt gehouden en meteen het punt waarop het soft-deel rust. Aan de andere kant, als het andersom past is het toch goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...