Spring naar bijdragen

hulp gewenst


Menno
 Share

Recommended Posts

ze zijn lekker bezig al 2 pagina's verwijderd, volgens zoover in strijd met de regels?? terwijl de berichten die erop staan van de buren zijn, en met alleen maar 10en, en die van bv otto wordt verwijderd, terwijl dat een mooi verhaal was en werkelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zijn lekker bezig al 2 pagina's verwijderd, volgens zoover in strijd met de regels?? terwijl de berichten die erop staan van de buren zijn, en met alleen maar 10en, en die van bv otto wordt verwijderd, terwijl dat een mooi verhaal was en werkelijkheid.

Hmmm die van mij is ook weggehaald ik had idd allemaal 10en gegeven en een duidelijke uitleg waarom ik die gegeven had, dus erg objectief zijn de opperators niet van deze site... Begint een bietje te ruken:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iig weer duidelijk dat modereren lang niet altijd meevalt, als je eerlijk en rechtlijnig wilt blijven... :P

Het verbaast me overigens niets dat er nu veel gewist is... Waarschijnlijk had ik namelijk hetzelfde gedaan. Het waren ineens wel erg veel waarderingen, en dat maakt het ook verdacht.

ik denk dat er, als we 2 beoordelingen in een maand zouden hebben geplaatst, niets gebeurt was. Maar 2 pagina's in een paar jaar, en dan ineens 3 in een week... jtah..:lol:

Andere kant van het verhaal is natuurlijk dat die negatieveling wel een erg slechte waardering afgegeven heeft. Je kunt best op enkele punten slecht waarderen, maar op alles??? Ook dát moet een moderator opvallen, zeker als zo'n bericht tussen vele positieve waarderingen staat.

Maar goed, ik denk dat een toekomstige kampeerder, die op deze site kijkt, dat ook opvalt en de waardering negeert.

Ik zal over een tijdje nog wel eens een goede waardering afgeven. En als we dat allemaal doen, en er daarbij op letten dat er al zeker 2 weken geen waardering is bijgekomen, blijven ze vast wel staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Wij (Digital Warehouse) hebben precies het zelfde gezeik met Kieskeurig. Iedere nuance ontbreekt en goede controlle van de reviews is ver te zoeken. Tuurlijk maak je wel eens een foutje en als er iets fout gaat heeft de consument eerder de neiging dit te melden dan wanneer het goed was. We waren 1 keer slecht telefonisch bereikbaar en hebben daar een jaar lang last van gehad in de beoordeling ( ze testen 2x per jaar dus da's niet echt representatief).

Het gekke is dat wij de rekening betalen van de vergelijkerssites (we betalen voor iedere klik naar onze site) maar je bent wel altijd de pispaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...