Spring naar bijdragen

jeep willys m38 v6 ford


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Maurice;

had foto's genomen van mijne willy's in Flex-toestanden ...Met mijne GSM om ze dan op mijn Computer te zetten. Alleen wilt dit niet lukken. GRRR

kan ze mischien wel doorsturen naar uw GSM maar vind dit wat gek. Zal Foto's nemen met mijn fototoestel en opnieuw een poging doen...

Wat ik wel al kan zeggen is dat hij vanvoor 59cm met een voorwiel omhoog kan voor hij een achterwiel wilt lichten en vanachter 71cm. Vind dit niet slecht met een 2" rancho vering en orgineel-lengte veerschommels.(35" cimex'en)

Groeten;danny

Die smallere Swampers is een goede zet voor een licht jeepje. 14.5 " breed ziet stoer uit maar deze banden"drijven" te fel. Dat zorgt voor geen /weinig grip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maurice;

had foto's genomen van mijne willy's in Flex-toestanden ...Met mijne GSM om ze dan op mijn Computer te zetten. Alleen wilt dit niet lukken. GRRR

kan ze mischien wel doorsturen naar uw GSM maar vind dit wat gek. Zal Foto's nemen met mijn fototoestel en opnieuw een poging doen...

Wat ik wel al kan zeggen is dat hij vanvoor 59cm met een voorwiel omhoog kan voor hij een achterwiel wilt lichten en vanachter 71cm. Vind dit niet slecht met een 2" rancho vering en orgineel-lengte veerschommels.(35" cimex'en)

Groeten;danny

Die smallere Swampers is een goede zet voor een licht jeepje. 14.5 " breed ziet stoer uit maar deze banden"drijven" te fel. Dat zorgt voor geen /weinig grip.

mooi wil ze wel eens zien.

mijn telefoon is daar niet tegen bestand :)

das ook nu oltimer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

zo afgelopen dagen de willys weer wat aangepast.

35x10.5x15 bogger er onder op een 8 j velg.

de 3 inch black diamond was net niet voldoende.

daarom de body iets gelift en chakkels van een wrangler er onder.

deze zijn 5 cm langer dan de standaart u chakkels.

daarna nog een stuurdemper gemonteerd.

en de remlijding verlengt.

enkele foto,s

20080724213813dsc06805hf4.jpg

20080724214148dsc06817lv7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vandaag even bij Maurice geweest, moest even toch ergens in Helmond een trekhaak ophalen voor een Jeepmaatje.

In het echie is de Willy's nog indrukwekkender dan op foto!

Ik hoop dat ik me zelf kan bewingen, om niet meteen opzoek te gaan naar een Willy's!

Wat ontzetend mooi, de echte Jeep! en dan lekker van voor tot achter ombouwen naar Offroader! droom droom......

Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ff een die foto van de navohaak.

tevens achter f flars er op gezet.

daarna even een wat rond gespeeld.

vind de black diamont (softtrail)veerbladen veel te stug

hoop dat deze nog wat soepeler worden anders ga ik hier nog een

blad tussen uit halen.

foto,s

dsc06922wj1.jpg

dsc06923pl9.jpg

dsc06912lj2.jpg

dsc06914wh3.jpg

dsc06917yw1.jpg

dsc06918qq6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo maurice.

Gefeliciteerd, een Jeep :wub:naar mijn hart,

alleen.............. die flares achter................ ;)

past gewoonweg niet qua verhouding.:thumbsup:

Zeg ik nou iets onbehoorlijks, nee toch, mag toch wel!!!!:wacko:

Ga je daar nog iets mee doen ???:D

heb zelf ook mijn twijfels.

zo.

20080724213953dsc06811ek1.jpg

of zo.

dsc06911ba8.jpg

bewerkt door maurice coolen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maurice;

Ik ga universele spatbord verbreders zetten. Deze gebruiken veel Landcruiser-rijders als spatbordverbreders en kan je mooi monteren zowel voor als achter en zijn in 2 maten(5 en 7cm)+ 2bredere maten van een ander merk(11.5 en 14.5cm).

Ze zien er netjes uit en volgen mooi de wielranden. Een scherpe hoek is ook geen probleem(voorspatbord).

Prijs is ongeveer 150euro voor de komplete kit met montage materiaal inbegrepen(voor 4spatborden).

Ik wilde u foto's versturen van mijn Willy's zoals hij afgelopen weekend heeft gediend...Maar heb geen E-mail adres en zelf op dit forum zetten moet ik nog eens uitzoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maurice;

Ik ga universele spatbord verbreders zetten. Deze gebruiken veel Landcruiser-rijders als spatbordverbreders en kan je mooi monteren zowel voor als achter en zijn in 2 maten(5 en 7cm)+ 2bredere maten van een ander merk(11.5 en 14.5cm).

Ze zien er netjes uit en volgen mooi de wielranden. Een scherpe hoek is ook geen probleem(voorspatbord).

Prijs is ongeveer 150euro voor de komplete kit met montage materiaal inbegrepen(voor 4spatborden).

Ik wilde u foto's versturen van mijn Willy's zoals hij afgelopen weekend heeft gediend...Maar heb geen E-mail adres en zelf op dit forum zetten moet ik nog eens uitzoeken...

je kunt ze ook naar tattoorice@hotmail.com stuuren.

wil ze wel eens zien.:wacko:.

morgen gaan we met de willys naar Geilenkirchen .:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn startmoter is inwendig helemaal stukgevlogen door een startrelais die bleef hangen...

Heb met spoed een nieuwe Hi-tork startmoter besteld en die hebben ze vandaag voor 17u30 naar de verzending gebracht...Ben benieuwd hoe snel de Nederlandse post werkt :unsure:)

De herstelde radiator heeft nog 1 klein lek heb ik ontdekt...

Geilenkirchen zit er denk ik niet in:Ik krijg zaterdagavond bezoek terwijl ik had willen komen ...Hoewel ik duidelijk gemeld had aan de bezoekers dat ik geen tijd had:hardhorige familie. Mijne kleine zoon is nu 4 maanden en nu willen de kennissen langskomen terwijl ik de eerste maanden het volk verwachte...Hij kan ondertussen al staan ;o)

Zondagmorgen moet ik banden leveren in de Walen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu na Geilenkirchen.

moeten er wat aanpasingen gebeuren

het verenpakket aanpassen (bladveer er af) omdat hij veel te stug is.

geen flex nu voor.

de dana assen veranderen of verwisselen (swap).

omdat deze te zwak zijn vooral de vooras dana 27. 10spline.

deze heeft het begeven in geilenkirchen.

dus nu op zoek naar andere assen .

waarvan de diff,s aan de bijrijders kant zitten.

als je iets hebt liggen of weet te liggen hoor ik het graag.

hier heb ik de foto,s van throttle happy

die hij heeft gestuurd.

passau2008012rn0.jpg

passau2008018ks6.jpg

passau2008060xs5.jpg

mooi ding.

moet daar maar eens een bezoekje gaan brengen.

bewerkt door maurice coolen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...