Spring naar bijdragen

16e strandevenement van ZEELAND 4X4 25 mei 2008


janjeep
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo,.....hehe....we zijn weer thuis aanbeland. Was een geweldige dag met veel spektakel ( zelfs nog een koprol van een of andere overenthousiaste....:huh:.). Er was voor iedereen wat te doen qua terrein waarbij er zeker `s morgens nog wat erg verse hopen zand lagen ( die dus echt niet te nemen vielen ).Begonnen om overal omheen te rijden en veel naar anderen te kijken en foto`s te nemen van bekende forummers , daarna toch maar het iddenterrein genomen ( en dus net als iedereen veel vast gezeten) . Veel sleepwerk mogen verrichten ( en veel gesleept, we wisselen elkaar af ) Leuk is dat er de gehele dag een aantal shofels rondrijden om her en der wat op te schuiven zodat het terrein spannend bleef. En zoals altijd geldt dat als het niet naar ons zin gaat , dan verzetten die Jeepforum leden de piket paaltjes wel :whistle:om het wat spannender te maken..... We hebben over het algemeen goed weer gehad ondanks dat op de heenweg om een uur of 9 de regen gestaag naar beneden viel. Na een aantal uren zelfs de kap weer open gemaakt om open te rijden, heerlijk ! ( en weer opbouwen als het ging regenen :lol:, en weer open , en weer half dicht....en weer open voor de rest van de dag :P)...

Foto`s zullen snel volgen denk ik ( de rest van de aanwezigen zijn nog eten of ook onderweg naar huis om het zand weg te spoelen) , ik kan in ieder geval weer ophogen.......

Kortom , geweldige organisatie daar op de rand van het zeeuwse....hopelijk ben ik volgend jaar ook weer in Nederland als het georganiseerd wordt !:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er geweest als toeschouwer en heb dat niet lang volgehouden.

Op aandringen van Blue4.2 heb ik me aangemeld en mijn eerste terreinrit gemaakt. ( De berg aarde alhier waar ik een paar keer op en af ben gegaan, tel ik dan niet mee. )

Meteen in de eerste ronde al 4 keer vast gezeten ( nieuw record? :huh: ) en een aantal nuttige tips meegekregen en aardig wat dingen geleerd:

- Een sleepmogelijkheid aan de voorkant kan reuze handig zijn

- Een sleepkabel/lint is ook nooit weg

- Als je auto begint te schudden tijdens het gasgeven is het niet goed

- Als één wiel geen contact heeft, wil de ander ook niet meer meedoen

- Ik moet nog heel wat leren over terrein rijden ( en over Jeep-techniek )

Tijdens het laatste rondje toch maar wat heuveltjes meegenomen en dat ging verbazend goed.

Het weer viel trouwens ook nog eens 100% mee!

Duidelijk voor herhaling vatbaar ( uitgezonderd het vastzit-deel )

Heeft iemand nog tips voor wat ik na moet kijken, schoon moet maken?

De auto zag er van onderen en van buiten schoner uit dan van binnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brouwersdam250508134tx2.jpg

Foto van net na de crash, krijg je als het steeds maar harder en gekker moet . Zaten beiden niet in de gordel.....nog een geluk dat er geen ledematen door het raampje staken tijdens de rol....( wel lagen ze direct buiten )

Organisatie leek niet echt blij met de bestuurder,....die echter later gewoon weer verder kon ( mocht) rijden.... De bijrijdster had er even genoeg van......

brouwersdam250508046ao6.jpg

Nick in action....

brouwersdam250508064vo5.jpg

Een aanval op Deef en Lin.......( nadat ze met strand en al zijn opgetild door de behulpzame kraandrijver....., handig als je vast zit die jongens....)

brouwersdam250508142ex6.jpg

Dat zo`n klein ding twee Jeeps kan lostrekken......brute power....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een hele gezellige dag met lekker wat spelen in het zand! Weer helemaal naar m'n zin gehad!

Weer een hoop bekende gesproken en wat nieuwe gezichten leren kennen! Helemaal top!

He Ad kom maar op met de rest van de foto's!

@Raven

Goed dat je toch effe bent komen kloojen, kun je je wagen toch is op een relatief makkelijk terrein uitproberen en er waren zat auto's om je los te trekken...Relatief makkelijk idd als de topjes er nog niet afgereden zijn sta je af en toe toch mooi op je skidplate vast

Tis handig om het zout en zand van je wagen te spuiten.

Tevens aan de onderkant effe alle vetnippeltjes smeren, Stuurkogels, kruisjes,enz. Overal waar een nippel zit even wat kneepjes vet in. Mocht je geen vetspuit hebben dan zijn deze gewoon te koop bij de automaterialen zaak of de bouwmarkt ook vetpatronen zijn daar te krijgen(zorg wel voor een vetspuit met flexibele slang).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superdag geweest!!!

Ondanks dat Piet Paulusma regen voorspelde hebben we daar zonnebrand nodig gehad.

4x4zeeland toppie georganiseerd!!!

Tja en degene die de koprol maakte,helaas had je het maar rustiger moeten doen(was gelukkig geen jeeper).

Als afsluiting zijn we nog met een groepje gaan eten net als vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

behoorlijk wat modderpoelers en volk van jeepforum.nl 8) :mrgreen:

tijdens de heenrit alle regen gehad van de dag, bij aankomst droog 8)

nog wel een paar x wat spatters gehad.. maar och...

later in de middag kwam zelfs het zonnetje erdoor!

het was niet superdruk, gezellig druk!! erg uitdagend spul ertussen, voor iedereen wat! aardig wat publiek ook.

cimg1021-border.jpg

cimg1023-border.jpg

cimg1030-border.jpg

cimg1045-border.jpg

cimg1070-border.jpg

cimg1075-border.jpg

cimg1081-border.jpg

cimg1093-border.jpg

cimg1098-border.jpg

cimg1121-border.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer leuk dit jaar ! trouwens nog nooit zo vaak vast gezeten , maarja het was ook van dat hele mulle opgeklopte zand in het begin.

Ik hoop alleen dat ze volgend jaar als ze weer die zand heuveltjes gaan plaatsen die kleine stiekume kleine heuveltjes vlak achter de heuvel weg laten .... , tis dat ik mn gordel om had anders was ik zo door de vooruit in de achter bak van mn voorligger beland.

fotootjus.....

zeeland26mei2008035.jpg

hahaha die Jolante ....

zeeland26mei2008026.jpg

Ab de regulalarateur ...

zeeland26mei2008014.jpg

buikie in t zand.....

zeeland26mei2008032.jpg

NEE , ik ging hier niet op de knieen voor Jeeped !:bye1::P

Heej , maaruh iedereen bedankt voor de super dag en tot snel !

mzzl DEEF:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...