Spring naar bijdragen

20 april 4x4 de veluwe Garderen


dezperado
 Share

Recommended Posts

4x4016252a6f5iq4.jpg

Zeg Dez, je weet het wel weer in te vrijven:yes:. Maar ik kon niet vanwege familie verplichtingen. Maar indergeval veel plezier daar en laat ejg niet weer als het laatste achter voor het geval hij weer vast komt te staan:D. En Hans let even op kollee dat hij laarzen in plaats van glacees (schoenen) aantrekt:whistle:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer thuis, Jeep schoon en al gegeten.

Was een topdag !

Lekker weer , dus open er heen gereden.

De hele dag zon gehad.

Zelfde terrein als de vorige keer , alleen nu droog.

Onze puntenteller had na de 1e proef de pen al neergegooid , dus we moesten op zoek naar een nieuwe pennenlikker :blink:

Hij vond het allemaal te langzaam gaan en we OH te veel.

Heb zelf geen foto's gemaakt , maar ik heb Dezperado en Spiderman diverse poses zien maken om ons goed vast te kunnen leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arno was een beetje over de zeik omdat we een relatief grote Jeep groep hadden en een hoop tijd kwijt waren aan de eerste proef door de modder , waar je sowieso niet zonder lieren door heen kwam.

Ik vertelde hem dat we voor ons plezier waren gekomen en de punten op de tweede plaats kwamen en dat als we een paar proven minder deden we ook gelukkig naar huis zouden gaan. Maar hielp niet dus kregen we een "nieuwe"zonder stress.

http://flickr.com/photos/dezperado/

de film duurt wat langer. ik denk morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pracht dag geweest! Lekker kunnen prudsen, 2 puntentellers versleten :wacko:...prachtig weer, ballen gehakt smaakten weer perfect, Mav kwam de nieuwe Mav-in voorstellen, Walter kwam kijken, Dutch Rebel was in de buurt en kwam ook ff buurten. Kortom, weer een heel Jeepers nest!

Einde van de dag was wat minder...De Grand begon een km of 6 van huis enorm te roken. Konden niet goed vaststellen of het olie of iets anders was. Eerste idee was ATF, de aut. bak. Aan de kant, "maar" een uur op ANWB gewacht. Kon het ook niet vaststellen, dus onder ANWB begeleiding naar huis gereden. Geen lekken meer, olie van de bak op peil, wel code 700 (wat wel in het display is uit te lezen, maar niet met een universele ODB II :P).

Volgens mij spreken die Jeeps dat met elkaar af...eerst jij dit kapot, dan sloop ik...:blush:

Vervolgens liep rond middernacht, 1 van de honden weg, is net weer terug (03.00)...ben nu dus wel...:wacko:

Maar...de mooie dag blijft er een om op terug te kijken!

4x4 de Veluwe weer bedankt!!! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me bij iedereen aan, het was een fantastisch dagje buiten met schitterend weer.:blink: De kinderen waren lekker aan het spelen, ze hadden een gigantische zandbak tot hun beschikking.:blush:

Vorige week in Veldhoven was er nog een boom die niet zo dol was op spiegels, maar dit keer geen schade.

Hans, mooie foto's weer, ik ben benieuwd naar het filmpje. Mijn filmpje hoop ik ook één der komende dagen te kunnen uploaden. Ik heb zo'n 40 minuten film en zal er niet te veel in knippen, wordt dus weer een filmpje geschikt voor de popcorn.:P

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=aCqE_eZ5_8M&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=aCqE_eZ5_8M&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gisteren een mooie dag ,veel gelachen en bekende koppen gezien.

Een CJ7 V8 met veel geplof weer netjes aan het lopen gemaakt, een 360 met punten,die moet ook maar aan de HEI.Dus deze CJ7 kon ook weer rijdend naar huis.

Ab ik heb wel eens gehoord dat je met een zware aanhanger de overdrive niet moet gebruiken, dit schijnt beter te zijn voor de automaat,weet natuurlijk niet of je dit gisteren ook gedaan hebt.

Verder hoop ik voor je dat dit ''geintje'' geen reparatie met zich mee brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Hierbij mijn film. Pak de popcorn er maar bij voor 43 minuten Jeep plezier.

[googlevideo]<embed id="VideoPlayback" style="width:400px;height:326px" flashvars="" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=939761999003751511&hl=en" type="application/x-shockwave-flash"> </embed>[/googlevideo]

In het groot kun je hem hier bekijken: klik.

Groeten,

V.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...