Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Planning iets anders gelopen als dat ik gepland had maar het vrouwke had andere plannen....

Dus mocht ik mee een Playstation 3 gaan uitzoeken,:D

Met GT5? :rolleyes: (ik vind het echt een geweldig gaaf spel en zeker het geld waard)

OT : kaartjes voor JBJ

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep met GT5 :D Vind het ook wel een gaaf spel ja ik heb ook dirt 2 mezelf cadeau gedaan die is ook zeker niet verkeerd :P

Ben niveau 12 met A-licentie in ongeveer 12 uur gamen... :rolleyes: (mijn vrouw zie ik niet meer... :P )

Maar wel veel circuits vaker gereden omdat het leuk is. Gelijk je code invullen in Playstation store dan krijg je een SLS AMG.

Hoe je dat moet doen staat op het kaartje in je spel.

Dirt2 is ook kick! Ik heb wel de demo, niet het volledige spel. Ben wel begonnen met rally in GT5.

EN het TopGear circuit is een lastige! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niveau 12 met A-licentie in ongeveer 12 uur gamen... :rolleyes: (mijn vrouw zie ik niet meer... :P )

Maar wel veel circuits vaker gereden omdat het leuk is. Gelijk je code invullen in Playstation store dan krijg je een SLS AMG.

Hoe je dat moet doen staat op het kaartje in je spel.

Dirt2 is ook kick! Ik heb wel de demo, niet het volledige spel. Ben wel begonnen met rally in GT5.

EN het TopGear circuit is een lastige! :D

Goed bezig dan , ik heb nog niet eens gekeken voor die code (die staat in het boekje?) ben nu eerst dirt aan het uitpluizen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig dan , ik heb nog niet eens gekeken voor die code (die staat in het boekje?) ben nu eerst dirt aan het uitpluizen

In mijn game zat een losse kartonnen kaart, achter het boekje.

Is een paarse actiecode kaart. (miss krijgen we straf van de admin en moeten we naar het PS3 topic :blink: )

Dus eh....OT : het brood op mijn werk :D

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit bij mij geen losse kaart in :( zal eens op onderzoek uit gaan :D

Oh? blijkbaar niet in elk spel dan? Het is een kaart met Nederlandse tekst. Miss heb jij een buitenlandse?

Ik heb hem gewoon in de gameshop gehaald. (netgame)

OT : eh....midnight club LA (ook een racespel) voor 20 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...