Spring naar bijdragen

Daar zijn we lekker mee?


Kameel
 Share

Recommended Posts

toen ik vanmorgen die brief las. heb ik rtlnieuws opgebeld 070-364350* en heb het hun verteld over die brief. rond 12:00 belden ze me terug en zeiden dat de brief nep was. ze hebben aan mij gevraagd hoe ze moesten inloggen. dus dat heb ik ff uitgelegd zodoende

Jij bent er iig goed....Ing. Drs. N.G.T. Partie.:thumbsup:

April FOOL:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nou zo jammer vindt:

Mensen hebben het door en posten dat dan meteen. Je kunt ook een PM naar de topicstarter sturen natuurlijk( wat ook iemand deed). Daarmee blijft de grap staan en kun je zelf ook meegenieten. Nu issie meteen over en uit.

Volgende keer dus niet meer posten, maar PM sturen en verder in meeleesmode gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik vindt het knap als je het meteen doorhebt, mijn hele dag was al verziekt:ph34r: en 1 dag vindt ik lang genoeg met die rot grappies:P

ik wordt zo zo langzamer hand helemaal gek van al die plannen, terreinen gaan dicht, slurp tax hier, benzine verhoging daar, millieu hier, nieuw regeltje daar, en ik heb nog zoveel plannen met de jeep, vd week begonnen ze hier al je kan beter gaan mountain biken ik begon gelijk te trillen en te stuiteren, en nu dit topic!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wordt zo zo langzamer hand helemaal gek van al die plannen, terreinen gaan dicht, slurp tax hier, benzine verhoging daar, millieu hier, nieuw regeltje daar, en ik heb nog zoveel plannen met de jeep, vd week begonnen ze hier al je kan beter gaan mountain biken ik begon gelijk te trillen en te stuiteren, en nu dit topic!!!

Redenen naar USA te verhuizen:

-Geen achterlijke uitvindingen als BPM

-Belastingen zeer weinig

-Dus een nieuwe Jeep is 3x goedkoper(vergleken met NL)

-Brandstoffen veel goedkoper

-Geen zorg voor dingen als Jeep verbod in steden etc.

-Geen files als in NL

-Leuke extra's op de USA versie van Jeep, zoals een Panic knop op de AB en een ingebouwde AB in de Jeep voor het openen van de garagedeur

-Geen krakende veren omdat het weer koud is (http://jeepforum.nl/showthread.php?t=9875)

-Rijbewijs vanaf je 16e!

:lol::thumbsup:

Zullen er vast veel meer zijn, maar kan er nu niet meer verzinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...