Spring naar bijdragen

cherokee gezocht voor film


sophie
 Share

Recommended Posts

Productiehuis Dutch Mountain Movies is voor de opnames van een nieuwe Nederlandse liefdesspeelfilm op zoek naar een Cherokee Jeep. We willen graag een zwarte Cherokee Jeep met donker interieur (liefst zwart leder) van een ouder, hoekig model.

De opnames vinden plaats op 13 april 2008 in Amsterdam.

Heb jij zo'n Cherokee staan en ben je bereid hem ter beschikking te stellen voor onze film, mail dan naar sophie@dutchmountainmovies.com.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een zwarte met zwart interieur maar geen leer maar stoffen stoelen en veel traanplaat. Tevens denk ik dat de mijne iets te extreem is. Waarschijnlijk komen de hoofdrolspelers niet eens de wagen in en moeten ze een trap gebruiken om erin te komen.

Ik denk dat het lastig wordt om een cherokee te vinden die zwart is met donker interieur. Dat leer is geen probleem dat hebben er veel alleen is het bij veel cherokee's niet zwart en een donker interieur ga je ook niet snel vinden ben ik bang.

Succes met je zoektocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

is onze groene cherokee met beige interieur ook goed?:bye1:

anders wil ik em overigens best wel laten overspuiten en met leer laten bekleden, maar dan moet ie eerst via het programma 'degrotebeurt':yes:

misschien heb jij toevallig nog wat connecties, sophie?;)

ow ik zie nu dat de opnames waarschijnlijk al geweest zijn, misschien voor part II dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...