Spring naar bijdragen

banden lekgestoken


bryancj7
 Share

Recommended Posts

afgelopen nacht stond mijn jeep zoals wel vaker geparkeerd bij het huis van mijn vriendin in rotterdam. Daar hebben enkele halve zolen het leuk gevonden twee banden leeg te laten lopen.....links achter en rechts voor...Dus wat doe je...je belt de anwb......u heeft twee lekker banden ? das voor de verzekering....daar komen we niet voor.....raar verhaal...na mijn vraag of ik dan gelijk mijn lidmaatschap op kon zeggen werd ik in de wacht gezet...en nog geen 20 minuten later verscheen de ons soms welbekende gele rakker..

toen bleek dat ze er voor de gezelligheid een schroevendraaier doorheen hadden geduwd...dwars door allebei de zijwangen... Dus ga je even langs de kwikfit op de hoek om te vragen of ze in ieder geval even het reservewiel erop kunnen zetten en de andere even flink oppompen. Dat deden ze niet want het was niet zijn probleem dat ik in een jeep reed....daar hadden ze geen krik voor....Nu echt helemaal met stomheid geslagen richting de SPRINT gereden waar ze me wel wilden helpen en toen maar al bandenoppompend volgas naar mijn werk. Al met al weer een heerlijke donderdag wetend waarvoor ik vandaag weer heb gewerkt....voor een stel kansloze imbicielen die naast mijn auto nog meerdere banden hebben bewerkt met waarschijnlijk hetzelfde instrument...

ZOEK EEN BAAN...............!

dat moest ik ff kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

........voor een stel kansloze imbicielen die naast mijn auto nog meerdere banden hebben bewerkt met waarschijnlijk hetzelfde instrument...

ZOEK EEN BAAN...............!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ,.................soms zou je willen dat je even zag wie dat geintje flikt.:whistle:......zou lekker opluchten.....sterkte :blink:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

afgelopen nacht stond mijn jeep zoals wel vaker geparkeerd bij het huis van mijn vriendin in rotterdam. Daar hebben enkele halve zolen het leuk gevonden twee banden leeg te laten lopen.....links achter en rechts voor...Dus wat doe je...je belt de anwb......u heeft twee lekker banden ? das voor de verzekering....daar komen we niet voor.....raar verhaal...na mijn vraag of ik dan gelijk mijn lidmaatschap op kon zeggen werd ik in de wacht gezet...en nog geen 20 minuten later verscheen de ons soms welbekende gele rakker..

toen bleek dat ze er voor de gezelligheid een schroevendraaier doorheen hadden geduwd...dwars door allebei de zijwangen... Dus ga je even langs de kwikfit op de hoek om te vragen of ze in ieder geval even het reservewiel erop kunnen zetten en de andere even flink oppompen. Dat deden ze niet want het was niet zijn probleem dat ik in een jeep reed....daar hadden ze geen krik voor....Nu echt helemaal met stomheid geslagen richting de SPRINT gereden waar ze me wel wilden helpen en toen maar al bandenoppompend volgas naar mijn werk. Al met al weer een heerlijke donderdag wetend waarvoor ik vandaag weer heb gewerkt....voor een stel kansloze imbicielen die naast mijn auto nog meerdere banden hebben bewerkt met waarschijnlijk hetzelfde instrument...

ZOEK EEN BAAN...............!

dat moest ik ff kwijt

Triest :cry:triest:cry:triest:cry:

Wat een stakkers!:whistle:

Ik hoop dat je het snel weer goed gefixt krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stakkers zijn ut.....

een auto rijden is al niet goedkoop in NL

en waneer van die vuile gore (s)linkse klootviolen ook nog eens je wagen gaan bekrassen, ruitjes intikken en banden leksteken enz....mag je nie pissig worden.. moet je maar normaal vinden?

maar euh.. heeft die ANWB je nu wel geholpen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het gevoel. alleen was bij mijn mercedes de hele auto met een verfkrabber bewerkt inclusief de tankdop. Schade dfl 10.000,00

Buurman belde smorgens aan om het te vertellen.

Mocht je zien wie het doet ga dan geen actie ondernemen want jij trekt aan het kortste eind. Je kunt zelden bewijzen en als je ze aanpakt dan hang je en niet zuinig.

Ook mn deuren een keer ingetrapt. Binnen 5 minuten politie. Profiel van de gympen op de zwartedeuren Wist ook naam en adres dader

Had me bedreigt met getuigen. De schade ( hfl 3000,00)kon ik niet bewijzen. De bedreiging wel, maar de rechtszitting werd 3 x uitgesteld en nooit meer wat van gehoord.

Kortom De Politie is NIET mijn vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te triest voor woorden kansloze ********* als je dat soort ******* te pakken krijgt gewoon genadeloos aanpakken.

vandaag toevallig op het nieuws vandalen beschadigen ford ka's ja hoor was voor de lol gasten van een jaar of 15 Hoop dat ze de schade allemaal moeten vergoeden was maar iets van 34.000 euro!!!!

en voor wat betreft die kwik-fit mischien maar een brief naar kwik-fit nederland met de vraag wat voor een zaak dat is ,kunnen niet eens een jeep op krikken !!!

in iedergeval mooi klote voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja de anwb heeft me geholpen, maar wel nadat ik vroeg om het nummer om mijn lidmaatschap te beeindigen....beetje jammer dat het zo moet.......de anwb man die kwam helpen was wel super behulpzaam....toch nog ff gelachen samen.... morgen zijn de nieuwe rubbers binnen en eind van de dag ist weer klaar.........wordt niet naar de kroeg van t weekend.....

misschien maar ff met een honkbalknuppel overnachten in een bestelbus naast de jeep......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandalisme is erg. Heel erg.

Wij werken keihard om iets te bekomen in ons leven. En anderen gaan dit dan kapot maken.

Heel vervelend, maar de juridische rompslomp die erna komt stelt ons niet altijd in het gelijk.

Nog veel erger is hetgeen de 'groene jongens' hier in België doen. Jeeps en SUV's kapot maken omwille van het milieu.

In de buurt woont hier een groene jongen. die heeft geen auto. Enkel een fiets. Lekker goed voor het milieu toch ? En die heeft iets tegen jeeps, suv's en grote klassebakken. voor hem moet iedereen in een fiat punto rijden.

Maar wat zie ik dan ? Iedere maand komt een hufter van een meubelfabriek met een aanhangwagentje bij hem paletten leveren met afval van meubelhout. Hout zeg ik, nou ja, gelijmde vezelplaat, MDF, plasticresten enz... En onze groene jongen stookt dit allemaal op in zijn allesbrander, waarbij wij de lekkere vieze vette rook mogen inademen.

De regering zou beter deze toestanden ook 's aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja,Rotterdam......tegenwoordig is dat buitenland...helaas.

En in Schaijk kan je je deuren nog open laten staan???? En dan weer op regio tv(of erger... hart van nederland ofzo) van die verbaasde mensen...dat gebeurd anders nooit...uhuh tuurlijk joh:huh: Allemaal brave burgers...:bye1:

Maar idd vd die gasten die auto's bekrassen/banden lek steken die zou je graag is een ritje willen laten maken op de bullbar! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis te gek voor woorden dat mensen niet met de handen van de eigendommen van een ander af kunnen blijven.

We moeten toch eens naar een systeem dat als zo iemand (als hij al gepakt word) voor alle schade aansprakelijk is.

Schade EN vervolg schade,en daarbij ook nog eens op een goede manier gestraft wordt.

O, ja of ze nou links rechts of niet politiek gearangeerd zijn dat doet er natuurlijk helemaal geen donder toe!

Walter (kom ie an mien spul, dan buhj de lul)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle meningen van anderen heb ik in de wind geslagen om aangifte te doen. ben zelf misschien verkeerd van mening dat het er niet toe doet omdat als ze al iemand pakken het bijna niet te bewijzen is en ik al helemaal niet hoef te rekenen op straf of het geld voor twee nieuwe banden......zeker niet als je 180 uur werkstraf krijgt als je iemand doodrijdt.........enige dat werkt zou volgens mij zijn als je je nieuwe band langzaam leeg laat lopen terwijl de dader er met beide knieen onderligt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ons gerechtelijk apparaat heeft het niet altijd begrepen op de slachtoffers.

Een paar jaar geleden aan de supermarkt heeft er eens iemand een sport-streep getrokken met een spijker op mijn mercedes cabrio...

Bij de politie zei men: heb je een omnium verzekering ?

Nee ?

Jammer dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoog tijd om een honkbalknuppel polis in de verzekering op te nemen....

bij mij hebben ze ook oit een diepe kras op de jeep gezet maar dit is niet het enige jongens ik heb namelijk graafmachines en daar is het geregeld raak zeker na het weekeinde alle ramen eruit beklad tot het in de brand steken toe en de politie komt wel kijken maar je kunt zien dat het hun niet intertresseerd het is gewoon diep triest waar moet het naar toe :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

opvoedkampen

dwangarbeid

respect bijbrengen

maar NEE, we MOETEN maar multi cultureel zijn. Dieven zijn ook mensen, arme werkloze en niet willige jongeren moet je gewoon begrijpen. En logisch toch dat als je zelf geen auto kunt betalen dat je dat andere ook niet gunt !!! Wij mogen die randdebielen toch niets in de weg leggen !! Foei slachtoffer, wel netjes blijven he !! Je bent het toch zelf schuld als je je auto buiten laat staan zeker! Je WEET toch dat dit zou kunnen gaan gebeuren eens, dus JIJ bent fout om je auto daar neer te zetten !!

Te gek voor woorden dit alles, zo intens triest. Blijf toch met je jatten van andermans eigendom af ! We werken zo hard vor onze hobbie, en die is al duur genoeg zonder vandalisme.

ZUCHT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja.. normen en waarden...

klok terug, zeg ik!

-Kinderen weer "U", "Mijnheer" en "Mevrouw" leren zeggen.

-Stilte op school, de meester/juffrouw geeft les, en dat gebeurt niet in kringgesprekken en ander groepsgeneuzel

-Voortgezet onderwijs geven op MEER uren, ipv minder.

-Dienstplicht weer invoeren

-weer gewoon bekeuren voor een stuk fietslampje

-Hand uitsteken MOET!

-Enz.enz

Want zeg nou eerlijk: Respect voor anderen, zoals ouderen, leraren, politie, en zelf ouders, is er weinig meer. Als je je niet aan de regels houdt: gedoogbeleid. Enz.

Niet gek dus dat er steeds minder respect voor andermans eigendommen is... Dat moet je ook geleerd worden!

En dat heeft weinig met immigranten, allochtonen, moslims, katholieken, of weet ik veel wat nog meer te maken. Je oogst gewoon wat je zaait!

( En ja... als je dan in een land binnenkomt waar "alles mag", dan is het natuurlijk veel gemakkelijker om te "ontsporen" )

Kortom:L Ik verlang terug naar de tijd dat (jonge)mensen in de bus opstonden voor ouderen of zwangere vrouwen. De tijd dat ik "buurman" genoemd zou worden, en niet alle buurtkinderen "Rob" roepen. Toen het in een school stil was, en je alleen leerkrachten hoorde. En... toen je als kind onder de indruk was van een politieman ( met snor...) in de straat...:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, vroeger waren er geen overvallen, vernielingen en inbraken.

Vroeger stond iedereen op als er een oud dametje in de bus kwam.

Vroeger was iedereen beleeft en was er nooit ruzie, hooguit een meningsverschil die -uiteraard- beschaafd werd bijgelegd met een handdruk.

...ej, wor eens wakker. :wub:

Dat we nu overspoeld worden door deze berichten door de continue-stroom van informatie wil niet zeggen dat er vroeger niets aan de hand was.

Daarnaast is de 'keurslijf' van de jaren 50 iets waar mijn moeder nog steeds kippevel van krijgt.

Geniet van die vrijheid waar anderen voor hebben gevochten, en daar hoort inderdaad een wat grotere sociale controle bij. Dus achterover hangen en klagen werkt niet heren/dames.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja.. normen en waarden...

klok terug, zeg ik!

-Kinderen weer "U", "Mijnheer" en "Mevrouw" leren zeggen.

-Stilte op school, de meester/juffrouw geeft les, en dat gebeurt niet in kringgesprekken en ander groepsgeneuzel

-Voortgezet onderwijs geven op MEER uren, ipv minder.

-Dienstplicht weer invoeren

-weer gewoon bekeuren voor een stuk fietslampje

-Hand uitsteken MOET!

-Enz.enz

Want zeg nou eerlijk: Respect voor anderen, zoals ouderen, leraren, politie, en zelf ouders, is er weinig meer. Als je je niet aan de regels houdt: gedoogbeleid. Enz.

Niet gek dus dat er steeds minder respect voor andermans eigendommen is... Dat moet je ook geleerd worden!

En dat heeft weinig met immigranten, allochtonen, moslims, katholieken, of weet ik veel wat nog meer te maken. Je oogst gewoon wat je zaait!

( En ja... als je dan in een land binnenkomt waar "alles mag", dan is het natuurlijk veel gemakkelijker om te "ontsporen" )

Kortom:L Ik verlang terug naar de tijd dat (jonge)mensen in de bus opstonden voor ouderen of zwangere vrouwen. De tijd dat ik "buurman" genoemd zou worden, en niet alle buurtkinderen "Rob" roepen. Toen het in een school stil was, en je alleen leerkrachten hoorde. En... toen je als kind onder de indruk was van een politieman ( met snor...) in de straat...:wub:

verbeter de wereld begin bij uzelf meneer:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vroeger wisten we niet wat er 6 dorpen verder gebeurde,, laat staan wat er in een ander land gebeurde.

vroeger praatte we over de heg met de buren,

nu zeveren we wat op internet.

vroeger deed je klakkeloos wat er gezegd werd,

nu wordt er kritisch op geantwoord

vroeger werden we dom gehouden

nu lukt ze dat niet meer

vroeger is gisteren

nu is vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...