Rick van Unen Geplaatst March 5, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 5, 2008 Hallo, Weet iemand waar deze te bestellen zijn. En heeft iemand hier ervaring mee? en wat zijn de kosten ongeveer? Graag wat informatie:unsure: Groeten Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst March 5, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 5, 2008 ik heb de D.U.I. op mijn 360 V8, ben er heel tevreden over. Heb behoorlijk wat overtollige kabels kunnen verwijderen, alsook de originele onsteking. Onsteking is ook veel minder gevoelig aan water dan de originele Ik heb gekocht bij 4wd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst March 5, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 5, 2008 ik heb lopen zoeken maar zie er geen voor de nekaf. Zijn deze wel te krijgen? voor de 4 cylinder 134 moter? Groeten RIck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst March 5, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 5, 2008 bij www.4wd.com hebben ze er ook een voor 4cyl. maar of die op een nekaf past dat weet ik niet. en ze hebben ook ombouwsets. van origeneel naar H.E.I. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 6, 2008 HEI of DUI heb ik nog niet kunnen vinden voor de F134. Houd er wel rekenig mee dat je moet ombouwen naar 12V. Electronische ontsteking is wel leverbaar voor dit blok -klik- /me denk dat Nico in Wommels 'm wel kan leveren, 4wd heeft 'm niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst March 6, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 6, 2008 dat ziet er al beter uit. Want ik wil eigenlijk alleen me kabels veranderen dat ik gewone bougies kan pakken. Bij de eletronische onsteking moet je dus nog een apparte bobine hebben? Maar stel dat je op de verdeler van de nekaf originele bougiekabels soldeer en isoleeert dit goed. Dan zou dit toch ook moeten werken? Of weet iemand hoe je dit kan ombouwen naar orginelen kabels. Ik neem ook aan dat je echt koper kabels moet pakken en niet de moderne kabels. Vanwege de weestand? Groeten Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst March 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2008 dat ziet er al beter uit. Want ik wil eigenlijk alleen me kabels veranderen dat ik gewone bougies kan pakken. Bij de eletronische onsteking moet je dus nog een apparte bobine hebben? Maar stel dat je op de verdeler van de nekaf originele bougiekabels soldeer en isoleeert dit goed. Dan zou dit toch ook moeten werken? Of weet iemand hoe je dit kan ombouwen naar orginelen kabels. Ik neem ook aan dat je echt koper kabels moet pakken en niet de moderne kabels. Vanwege de weestand?Groeten Rick Ik heb op mijn v8 ook gewone bougies zitten. De bobine is ingebouwd in de verdeler, de oude kan dus weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst March 7, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2008 Hallo Steven, Jou v8 heeft standaard al gewone kabels. De nekaf heeft waterdichte dus ook waterdichte bougies en een waterdichte verdeler kap. Mijn vraag is dus is dit om te bouwen naar gewone kabels. Groeten Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst March 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2008 Hallo Steven,Jou v8 heeft standaard al gewone kabels. De nekaf heeft waterdichte dus ook waterdichte bougies en een waterdichte verdeler kap. Mijn vraag is dus is dit om te bouwen naar gewone kabels. Groeten Rick Weer wat bijgeleerd.... Kan je hier geen antwoord op geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst March 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2008 HEI of DUI heb ik nog niet kunnen vinden voor de F134. Houd er wel rekenig mee dat je moet ombouwen naar 12V.Electronische ontsteking is wel leverbaar voor dit blok -klik- deze: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Product/tf-VehicleBrowse/s-10101/Pr-p_Product.CATENTRY_ID:2005112/p-2005112/N-111+1960+200729647+600001579/c-10101 is ook voor de M38A1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst March 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2008 HEI of DUI heb ik nog niet kunnen vinden voor de F134. Houd er wel rekenig mee dat je moet ombouwen naar 12V.Electronische ontsteking is wel leverbaar voor dit blok -klik- DEZE is ook voor de M38A1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 8, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2008 deze: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Product/tf-VehicleBrowse/s-10101/Pr-p_Product.CATENTRY_ID:2005112/p-2005112/N-111+1960+200729647+600001579/c-10101 is ook voor de M38A1 Complete system fits all air-cooled Volkswagens with 12-volt electrical system (excluding fuel-injected) Hehe.... Maar je nieuwe kabels op de oude schroefwartels van de verdelerkap knutselen lijkt me niet bevorderlijk voor de waterdichtheid en spannings doorgave. Ombouwen naar 12 V is wat meer werk, je zal ook de dynamo en startmotor moeten vervangen door 12V modellen. Wellicht een nieuw setje Nekaf kabels en bougies goedkoper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst March 9, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 9, 2008 Hallo, Ik heb mijn originele kabels vervangen voor normale bougie kabels. Dit was redelijk wat werk maar het werkt:D Voor een how to het best even mailen. Verder merk ik toch wat vemogen winst willicht door de beter vonk? Groeten RIck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.