Spring naar bijdragen

Gefeliciteerd met deze eervolle titel


Mav
 Share

Recommended Posts

Ogdak, namens de staff van het Jeepforum: van harte gefeliciteerd met het behalen van de titel "Winnaar concours d'elegance Dutch JeepCamp 2004" smile.gif

Ik denk persoonlijk dat het een kroon op het werk is wat je in deze auto hebt gestoken en dat het tevens een stimulans kan zijn voor andere ZJ rijders om te laten zien wat er met dit model Jeep allemaal mogelijk is.

concours2004.jpg

Voorlopig genieten we nog met z'n allen van de aanblik van je Jeep als hij zich een weg door het terrein baant, ik en ik denk ook een aantal anderen kijken met smart uit naar je volgende modificatie, op het DJC hebben we al een stukje van het eindresultaat mogen zien wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ter verduidelijking, Otto won van zorgvuldig in elkaar gezette CJ's/Wranglers, een hele mooie J20 en zelfs een gerestoureerde Dodge.

Waarom vonden de mensen die op hem stemden zijn ZJ de winnaar?

Omdat hij het lef heeft te laten zien wat de meeste mensen en zelfs Jeepers niet beseffen: een ZJ is een 100% terreinwagen. En hij gebruikt hem ook als zodanig.

Dat hij het daarnaast ook nog eigenhandig heeft gedaan en zonder vraagbaak (want wie bouwt nou een ZJ om? smile.gif ) maakt hem voor mij de winnaar.

Klasse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van "El Chico": VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Ik weet wat "knutselen" inhoudt. Ben zelf een half jaar aan 't sleutelen geweest met mijn CJ-7. Een pokke werk maar wel ontzettend veel voldoening achteraf. Je TERREINWAGEN ziet er geweldig uit en je hebt 'm verdient!!!!! Geniet ervan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxs voor al die mooie woorden.

Toen wij vorig jaar deze Zj kochten was het puur met het idee een comfortabele reisauto te hebben.

Maar ja van het een komt het ander, zeker nadat ik begin dit jaar een aantal mensen hier op het forum leerde kennen en er gezamelijk evenementen werden bezocht. Eerst in standaard uitvoering, ging overigens helemaal niet slecht hoor.

Toen met een 2" lift al snel gevolgd door 3.5" en inmiddels op 5" aangeland.

En eerlijk gezegd blijft de ZJ me nog steeds verbazen, zijn grote kracht zit 'm in het enorme koppel van ruim 400Nm, vaak is 1250 a 1500 toeren genoeg om soepel over een hindernis te komen.

Afijn nog genoeg ideen en plannen, Time will tell.

wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...