Spring naar bijdragen

P-Meeting Barneveld, 9 maart


Utah
 Share

Recommended Posts

*** weer een nieuwe Update voor 9 Maart a.s. ......***

-Mitchell 2.24V

-87wrangler

-Cherokee95

-Eucalypta.nl

-F.m

-Ejg ?

-Frans dempers ( belgie)

-erwin 4x4

-Ramstein

-wrangler 92

-Guido

-michel1972

-scaan

-Glenn

Wordt al lekker druk :whistle: Voor de off roaders , zie de foto`s van Sclaan...

jeepparkingph7.jpgeelding is 640x450 en 123KB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

*** en je staat er bij......weer een nieuwe Update voor 9 Maart a.s. ......***

-Mitchell 2.24V

-87wrangler

-Cherokee95

-Eucalypta.nl

-F.m

-Ejg ?

-Frans dempers ( belgie)

-erwin 4x4

-Ramstein

-wrangler 92

-Guido

-michel1972

-scaan

-Glenn

-Dutchpowercow

Wordt al lekker druk :lol: Voor de off roaders , zie de foto`s van Sclaan...

attachment.php?attachmentid=1374&stc=1&thumb=1&d=1202055548 attachment.php?attachmentid=1375&stc=1&thumb=1&d=1202055564 attachment.php?attachmentid=1376&stc=1&thumb=1&d=1202055577 attachment.php?attachmentid=1377&stc=1&thumb=1&d=1202055596 attachment.php?attachmentid=1378&stc=1&thumb=1&d=1202055633

attachment.php?attachmentid=1379&stc=1&thumb=1&d=1202055651 attachment.php?attachmentid=1380&stc=1&thumb=1&d=1202055668 attachment.php?attachmentid=1381&stc=1&thumb=1&d=1202055684 attachment.php?attachmentid=1382&stc=1&thumb=1&d=1202055706 attachment.php?attachmentid=1383&stc=1&thumb=1&d=1202055736

attachment.php?attachmentid=1384&stc=1&thumb=1&d=1202055757 attachment.php?attachmentid=1385&stc=1&thumb=1&d=1202055770

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de rit klaar! Alleen nog ff uitprinten.

Lengte... behoorlijk, maar in een anderhalf uur te doen, denk ik.

De rit voert binnendoor naar de omgeving van Harderwijk, waarna ik 'm ingekort heb, terug naar Barneveld, over de hoofdweg.

Overigens issie niet zwaar, dus ook voor de "niet zo terreinrijliefhebbers" prima te doen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de rit klaar! Alleen nog ff uitprinten.

Lengte... behoorlijk, maar in een anderhalf uur te doen, denk ik.

De rit voert binnendoor naar de omgeving van Harderwijk, waarna ik 'm ingekort heb, terug naar Barneveld, over de hoofdweg.

Overigens issie niet zwaar, dus ook voor de "niet zo terreinrijliefhebbers" prima te doen.:)

Al een idee hoe je dit qua tijd gaat indelen met een parking meeting - terreinbezoek ( waar ook al weer t.o.v. de parkeerplaats...) en een rit van een 1,5 uur ? Misschien een tijdsindeling maken voor de bezoekers...:P zodat er wat duidelijk is over de dagindeling...

Terug in Barneveld voor de liefhebbers ergens wat snacken ....Ik heb er al zin in, hopen dat het weer meezit.....;)

:bye1::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al een idee hoe je dit qua tijd gaat indelen met een parking meeting - terreinbezoek ( waar ook al weer t.o.v. de parkeerplaats...) en een rit van een 1,5 uur ? Misschien een tijdsindeling maken voor de bezoekers...:P zodat er wat duidelijk is over de dagindeling...

Terug in Barneveld voor de liefhebbers ergens wat snacken ....Ik heb er al zin in, hopen dat het weer meezit.....;)

:bye1::bye1:

Ik dacht meer aan of/of. Het terrein is niet veel meer... helaas. Een paar moddergaten zullen er nog wel zijn, maar verder was het 2 weken geleden nagenoeg gevlakt.

Maar... er zullen er best zijn die zich er nog kunnen vermaken. Voor wie dat niet wil is er de rit.

Ik print 'm gewoon een keer of 10 uit... wie 'm wil rijden kan dat dan doen.

En een dagindeling?? Ach... komt wel goed! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de rit klaar! Alleen nog ff uitprinten.

Lengte... behoorlijk, maar in een anderhalf uur te doen, denk ik.

De rit voert binnendoor naar de omgeving van Harderwijk, waarna ik 'm ingekort heb, terug naar Barneveld, over de hoofdweg.

Overigens issie niet zwaar, dus ook voor de "niet zo terreinrijliefhebbers" prima te doen.:P

Je bent top bob uh Rob:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rit van 1,5 uur is toch prima te doen? Als je niet uitkijkt heb je een halve zondagmiddag over om bij je schoonmoeder op de bank te gaan zitten :P .

Misschien wel leuk om voor we gaan rijden even samen een kop koffie oid te drinken en even kennis te maken.

Ter afsluiting ook nog even een moment dat we samen even iets wegtanken, anders is er zo'n open einde aan de meeting.

Als je wilt kan je de routebeschrijving ook op de mail gooien.

Met mijn standaard zomerbandjes moet het niet te modderig worden. Ben nog in de markt voor 4 AT's 225/70 16"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***weer een nieuwe Update voor 9 Maart a.s. ......***

Voor een ieder wat wils.........lekker een stukkie rijden om de accu weer op te laden ( die neon lampjes trekken wat stroom..;).) , even in het terrein kijken , wat ouwenelen over Jeeps EN wat eten/ drinken aan het eind voordat we afzwaaien....( alles geheel vrijwillig in te delen natuurlijk...) Ik ben er in ieder geval op tijd hoop ik , en ik hoop veel Jeepers te zien...:P

-Mitchell 2.24V

-87wrangler

-Cherokee95

-Eucalypta.nl

-F.m

-Ejg ?

-Frans dempers ( belgie)

-erwin 4x4

-wrangler 92

-Guido

-michel1972

-scaan

-Glenn

-Dutchpowercow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de rit klaar! Alleen nog ff uitprinten.

Lengte... behoorlijk, maar in een anderhalf uur te doen, denk ik.

De rit voert binnendoor naar de omgeving van Harderwijk, waarna ik 'm ingekort heb, terug naar Barneveld, over de hoofdweg.

Overigens issie niet zwaar, dus ook voor de "niet zo terreinrijliefhebbers" prima te doen.;)

Lijkt mij heel erg leuk zo'n rit. Zo te horen ook geschikt voor de nog niet zo terrein-vaardigen...

Heb er ook zin in :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***weer een nieuwe Update voor 9 Maart a.s. ......***

Voor een ieder wat wils.........lekker een stukkie rijden om de accu weer op te laden ( die neon lampjes trekken wat stroom..:blink:.) , even in het terrein kijken , wat ouwenelen over Jeeps EN wat eten/ drinken aan het eind voordat we afzwaaien....( alles geheel vrijwillig in te delen natuurlijk...) Ik ben er in ieder geval op tijd hoop ik , en ik hoop veel Jeepers te zien...:whistle:

-Mitchell 2.24V

-87wrangler

-Cherokee95

-Eucalypta.nl

-F.m

-Ejg ?

-Frans dempers ( belgie)

-erwin 4x4

-wrangler 92

-Guido

-michel1972

-scaan

-Glenn

-Dutchpowercow

Gisteravond mijn jeep klaar gemaakt voor de aankomende weken bleek dat mijn stuurhuis is beginnen te scheuren. Ik heb een stuurbrace maar dat bleek niet genoeg te zijn. Gelijk bij Quadratec een versteviging voor de Unibody besteld om dit probleem in de toekomst te voorkomen. Komt loop volgende week binnen. Dus luitjes ik kan er helaas niet bij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oorspronkelijk geplaatst door wrangler 92 viewpost.gif

***weer een nieuwe Update voor 9 Maart a.s. ......***

Voor een ieder wat wils.........lekker een stukkie rijden om de accu weer op te laden ( die neon lampjes trekken wat stroom..:blink:.) , even in het terrein kijken , wat ouwenelen over Jeeps EN wat eten/ drinken aan het eind voordat we afzwaaien....( alles geheel vrijwillig in te delen natuurlijk...) Ik ben er in ieder geval op tijd hoop ik , en ik hoop veel Jeepers te zien...:whistle:

-Mitchell 2.24V

-87wrangler

-Cherokee95

-Eucalypta.nl

-F.m

-Ejg ?

-Frans dempers ( belgie)

-erwin 4x4

-wrangler 92

-Guido

-scaan

-Glenn

-Dutchpowercow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***weer een nieuwe Update voor 9 Maart a.s. ......***

Voor een ieder wat wils.........lekker een stukkie rijden om de accu weer op te laden ( die neon lampjes trekken wat stroom..;).) , even in het terrein kijken , wat ouwenelen over Jeeps EN wat eten/ drinken aan het eind voordat we afzwaaien....( alles geheel vrijwillig in te delen natuurlijk...) Ik ben er in ieder geval op tijd hoop ik , en ik hoop veel Jeepers te zien...:bye1:

-Mitchell 2.24V

-87wrangler

-Cherokee95

-Eucalypta.nl

-F.m

-Ejg ?

-Frans dempers ( belgie)

-erwin 4x4

-wrangler 92

-Guido

-scaan

-Glenn

-Dutchpowercow

-FLH ( Ryan ) via de pb ontvangen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evert, ofwel EJG, stuurde net een PM... waar is het precies, enz.

Nah.. daar heeft 'ie een punt. Dus:

Carpoolplaats aan de afslag Voorthuizen - Barneveld - Harselaar.

Adres: Mercuriusweg, ongenummerd, Voorthuizen.

GPS coordinaten: 52°10'9.63"N 5°35'53.04"O

De meeting start omstreeks 12:00. Vertrek richting terrein: Omstreeks 12:45

Voor de (korte) rit naar het terrein heb ik een route(tje) uitgezet: Een vakjesroute. Hierin zit géén onverhard, dus echt voor iedereen te doen!

Aangekomen op het terrein kan er gekozen worden:

- Kijken

- Rijden (voor zover nog mogelijk daar)

- Bol-Pijl rit rijden

De Bol-Pijl rit brengt je weer terug op de carpoolplaats. De lengte van de rit laat zich wat lastig inschatten, maar ik denk 1½ á 2 uur. Deze rit is niet zwaar, maar het kan zijn dat je wat overhangende takken tegenkomt.

Over het weer kunnen we kort zijn: Er is goed weer besteld. Het schijnt echter dat de zending kwijtgeraakt is, en pas ruim na het weekend geleverd wordt:wacko:.

Tot Zondag!!!!:bye1:

Wie er nog ergens wat gaat eten, en zo ja waar, beslissen we tijdens de meeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...