Spring naar bijdragen

Motor mogelijkheden XJ


Recommended Posts

maar waneer je de motorsteunen niet wil aanpassen zou ik eigenlijk er niet aan beginnen,

motorsteunen is nog niet het moeilijkste/duurste wat je moet veranderen waneer je het goed wil doen

nee bleef het daar maar bij :lol:kon ik het andere mooi vergeten maar goed is helaas zo :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de motorsteunen zijn in mijn ogen niet zo spannend..

denk dat je meer werk krijgt met de firewall, versnellingbak, tussenbak aandrijfassen (eventueel vloer?)

welke setup? geen idee denk toch dat je naar de usafora's moet gaan om daar veel te lezen.

daar lees je wel welke blokken ze hebben gebruikt, tegen welke probleempjes ze aanliepen..enz enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor alle super links die je stuurt,

Zoals je merkt, gaat het steeds heftiger bij mij spelen. Het lijkt me gewoon super om een 'bak' als dit super rap te maken.

Ik weet dat sommigen, zoals Kameel, no offence, vinden dat jeep en snelheid niet samen gaan, maar als je kijkt in de us, of zelfs ook bij Jeep zelf, de 5.9 de 5.7 hemi en de 6.1, zijn er velen die daar een andere gedachte over hebben.

Het lijkt me gewoon super leuk en ik denk in eerste instantie dat het een stroker zal worden, waar ik echt de tijd voor ga nemen (ik heb tenslotte een 4.0 hi blok enz in een auto die ik aan het slopen ben.

Alles op z'n gemakkie en de mogelijkheid om er maandelijks een bedrag(je) en wat werk in te steken en er heeeeeeel veel over te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...