Spring naar bijdragen

Oeps....dit is echt heftig.....


www.jeepie.nl
 Share

Recommended Posts

Het gaat erom dat er erg heftig gereageerd wordt. Niet dat er verder iemand iets fout doet.

Ik begrijp ook niets van je felle reactie, want die is nergens voor nodig, toch?

Er wordt geschreven: 3e keer. En dat klopt.. Maar er schrijft niemand dat je het daarom weer weg moet halen. Da's jouw keuze geweest, samen met het plaatsen van een, m.i. onnodige, felle reactie. Die reactie kan weer e.e.a. uitlokken, dus vandaar mijn antwoord op je verwijderverzoek. In mijn beleving is dit gewoon niet zoals het hoort te gaan. Het is gewoon niet erg als iets per ongeluk meermalen gepost wordt, en het is ook niet zo erg als iemand dat opmerkt, toch?:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je hoe het niet hoort. Als mensen als een IB/FM met een valse ip terug komen na wat zij allemaal gedaan hebben.

En dan weer met open armen ontvangen worden.

Ik zeg gewoon verwijder maar. Maar ja dit is de kat op het spek binden.

Dacht dat jij beter wist Rob de Moderator.

Beetje vreemde reactie denk ik van jouw zeide.

Verwijderen is dan juist toch beter. Dan blijft het forum schoon.

1 keer is toch genoeg.

Mazzel Rene

eens rene, had ook anders gekunt...maargoed, vraag me af hoe het wel hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rene

Het zijn altijd de zelfde mensen die commetaar geven en de zelfde moderatoren die die boele verwijderen, ik wil wel zien hoelang dit blijft staan

Groeten Herman

Kan iemand mij misschien uitleggen waar dit hele topic in vredesnaam om gaat???

Snap er helemaal niets van, en begrijp dus ook niet de bovenstaande reactie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij misschien uitleggen waar dit hele topic in vredesnaam om gaat???

Snap er helemaal niets van, en begrijp dus ook niet de bovenstaande reactie...

Hallo Ab,

Het gaat om niets.

Ik had een paar foto's geplaatst en deze stonden er al op.

Dus op zijn Haags reactie daar op.

Humor wordt niet goed vertaald.

Het woord verwijderen niet begrepen.

En dan krijg je weer onzin.

Gaat dus om niets.

Mazzel Rene

p.s. Nogmaals van mij mag deze onzin verwijderd worden..:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topics worden niet verwijderd, hoogstens verplaatst of gesloten. Da's een afspraak die de Staff onderling gemaakt heeft.

Omdat veel mensen problemen hebben met topics die gesloten worden, doen we dat ook nog maar heel weinig.

Dat geldt dus ook voor dit topic.

En dan nog iets:

Als een moderator dit topic gelezen had, voordat er dingen door de starter in aangepast waren, was het hele geval gewoon verplaatst naar "plaatjes" ofzo.

De problemen ontstaan nu doordat mensen zelf dingen gaan wissen. Niet meer doen dus, en modereren aan de moderatoren over laten. De edit knop is er om eventuele schrijffouten oid te kunnen corrigeren, niet om eigenhandig een geplaatst topic leeg te gaan halen.

Wat mij betreft is er nu genoeg om te doen geweest: De standpunten zijn duidelijk.

Als er niemand meer reageert, zakt dit topic vanzelf naar de catacomben van het forum.:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...