Spring naar bijdragen

wieluitslag afstellen


dezperado
 Share

Recommended Posts

Heb zaterdag grote banden gekocht 31 x 10,5 x 15 na bodylift van 5 cm

Nu lopen de banden aan tegen de bladveren. De boutjes aan de onderkant van het wiel(en) zitten volgens mij vast gelast. Ik durf er niet te veel kracht op te zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb geprobeert om er een buisje overheen te schuiven. Maar daar bleef niks van heel.

Wie heeft goed advies ???

hans sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Sep 6 2004, 14:29

Heb zaterdag grote banden gekocht 31 x 10,5 x 15 na bodylift van 5 cm

Nu lopen de banden aan tegen de bladveren.  De boutjes aan de onderkant van het wiel(en) zitten volgens mij vast gelast.

hans sad.gif <div align="right">

Waarschijnlijk zit alleen de borgmoer op een puntje vastgelast en kun je de bout gewoon uitdraaien. Om het geheel weer te borgen kun je het gemakkelijkste wat locktite gebruiken omdat er waarschijnlijk te weinig ruimte is voor een extra borgmoer.

Als je de volledige wieluitslag wilt behouden kun je spoorverbreders gebruiken of velgen monteren waar de naaf naar binnen is geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt wordt ik niet vrolijk van, was net zo tevreden over de velgen

zijn die grijze lichtmetalen wielen van nieuwer model. ja stuuruitslag is om te janken nu. 5 keer steken om te keren alleen met rijden merk je weinig. en spoorverbreders scheelt dat in breedte veel ? anders kan ik de knip weer lostrekken voor spatbordverbreders en heeft het differentieel dan niet meer te lijden?? breder geeft groter moment op de assen ?? en laatste vraag Moderator is dat niet verkeerd gespeld ?

Moddereter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben weer aan het kl&^&%*%*&^ten geweest lukt niet

Maasbach vertelde me een ringsleutel op achterste moer en nog een op kop van boutje maar de laspit waarmee het boutje vast zit zit aan zijkant van de moer dus krijg ringsleutel er niet op. ligt niet lekker op de grond. wacht wel dat ik ergens op de brug kan en er fatsoenlijk bijkan hoop alleen dat voor mekaar is VOOR vrijdag,. moet maar proberen dat lasbultje er af te slijpen met dremel. sad.gifsad.gifmad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...