Spring naar bijdragen

raamrubbers


Recommended Posts

Hoi Ron,

ik heb toevallig beide bedrijven gebeld, maar ze gaven allebij hetzelfde antwoord: erg moeilijk voor een xj van 15 jaar. jeepcherokeeparts.nl kan ze helemaal niet leveren. En de Veer adviseerde mij nieuwe op maat te laten maken ergens in Venlo (casey's discount). Dat hou ik dus nog ff achter de hand.

Maar in ieder geval bedankt voor je reaktie.

GR.

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zomaar een gekke opmerking... maar zou je deze scheuren met "vloeibare zool" van het merk Bison kunnen opvullen? Mijn broer zn cherokee "rampenauto" heeft alle raamrubbers volledig gescheurd.

Oja, dit middel kan je dus in je gescheurde zool van je schoenen smeren en dat spul vulcaniseerd dan weer en heb je de scheur gerepareerd. Ik het het 3 jaar terug in een sportband van mijn opel sportvelg gesmeerd en dat was een snee in de band van een stuk glas van 2cm lang in de breedte. Het zit er nog steeds. Het drogen duurt lang (afhankelijk van de groote van de snee). Zeker een week of 2 totdat de snee compleet hard was en dicht.

"vloeibare zool" van Bison komt in een tube en is in een doe het zelf winkel te koop.

Misschien werkt het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Die vloeibare zool is volgens mij wel tranparant en dat ziet er natuurlijk niet uit. Bisonkit heeft nu ook zwarte siliconenkit die volgens de beschrijving goed op rubber hecht.

Gisteren zelf toegepast en ziet er echt goed uit. Wel ff de ruiten eerst afplakken met afplaktape.

Doe 'n beetje dreft met water in een bekertje om het spul met je vinger uit te smeren. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had Zo'n kitje van 4wd.com om de rubbers te vernieuwen van hardtop het restant van rubber wat boven de voorruit komt is hol en rond en heb ik in een gat geplakt van mn raamrubber zit ook nog een tube vloeibaar rubber bij die heb ik niet gebruikt.

zag later in de 4wd.com catalogus dat compleet rubber voor hele deur van wrangler iets van usd 50 kost dus dat valt best mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...